Jeg tror jeg er ved at være ovenpå efter mine Sa´ere... Jeg har stadig dage hvor det hele kan være ligemeget og hvor jeg er rigtig ked af det, men der er flere gode dage tror jeg..
Dagen igår, blev revet ud af kalenderen.. Den startede med, at jeg blev vækket kl 04:34 da det ringede på døren, omtumlet gik jeg ud og åbnede. Der stod en meget fuld ung mand, som ville snakke med sin kæreste.. Kunne så fortælle ham at det ikke var her han fandt hende! Han troede det var nr. 80 han var gået ind i, men måtte så erfare at det var nr. 70 
Jeg har passet marsvin i Greve i 14 dage og har i den forbindelse lånt deres bil, så jeg ikke skulle med det offentlige hveranden dag (de har været sydpå.) Bilen skulle så afleveres igår, og jeg tager afsted omkring 12:45, for så kan jeg nå tilbage med toget og på job 15:30..
MEN! Kø på motorvejen, misser bussen ved deres hus og skal gå den ½ time op til Hundige st. i ØS regnvejr og blæst.. En regnjakke der ikke var tæt, så mit hår og tøj fra inderst til yderst var SJASK vådt, toget er forsinket og da det endelig kommer, er der 20 min. til jeg skal møde.. Så kom for sent på job, nåede ikke hjem og hente min cykel. Sad i en bil på jobbet, hvor varmen ikke duede, frøs og da jeg fik fri 22:30 skulle jeg gå hjem da jeg jo ikke havde cyklen, begyndte det igen at regne OG tordne - Og jeg er SÅ bange for torden.. SKOD dag der bare skulle glemmes 
Min mens er stadig ikke kommet, og klinikken tør ikke og sætte mig i behandling for at fremkalde en blødning, da hosp. under min indlæggelse opdagede en ret så stor cyste.. Så nu hviler mit videre forløb i hosp. hænder.. Jeg har været oppe på deres konferencer om det er forsvarligt og fjerne den, da den sidder et ret uheldigt sted og så på min "raske" æggestok.. Men nu må vi se.. Det passer mig fint pt. at den er der, for så skal jeg ikke ærge mig over at jeg ikke har råd til behandlingerne..
Startede nyt job 24/10 og har faktisk fået ca. 7000 kr mindre i løn både i december og januar.. Det kan mærkes og der er en del der ikke kan blive betalt.. De er igang med at undersøge hvad der er gået galt, for de skylder mig jo penge, men det tager tid, når det er den vej.. Havde jeg skyldt dem, kunne det kun have gået for hurtigt med at levere dem tilbage 
Udover det så går det godt.. Jeg har indtil videre tabt 35 kg.. Vægten har stået stille de sidste par måneder, jeg er glad for jeg ikke har taget på, da jeg ikke har haft taget Metforminen i et langt stykke tid.. Startede på dem igen igår.. Bevidst op til mine 5 fridage, da jeg ikke ved om jeg skal starte forfra med bivirkningerne..
Jeg er begyndt og træne med en hulahopring på 1,2 kg.. Lidt for intensivt i starten, da det resulterede i et ret stort blåt mærke på maven som stadig er der..
Godt nytår til jer alle!
Håber det bliver mit år, hvor jeg skal være MOR!