Hjælp mig lige piger! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Loa

Jeg syntes det lyder som en kanon idé!!!

Dog ville min eneste tanke være at 8-10 måske er lidt mange mennesker. Men måske er det bare mig der ikke har så mange venner og nok ikke ville kunne samle 8-10 kageinteresserede

Men jeg ville klart booke dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Jeg syntes det lyder som en kanon idé!!!

Dog ville min eneste tanke være at 8-10 måske er lidt mange mennesker. Men måske er det bare mig der ikke har så mange venner og nok ikke ville kunne samle 8-10 kageinteresserede

Men jeg ville klart booke dig

De 8 til 10 har jeg regnet mig frem til i forhold til hvis det skal kunne løbe rundt og det skal koste lidt mindre end hvis man selv tager afsted på kursus. Men man kan måske også bare sætte en mindstepris på et kursus. På den måde er det stadig muligt at holde et privat kursus med lige det man vil men man så hver især bare må betale lidt mere hvis man ikke er så mange

Tusind tak for dit svar

Anmeld

4. januar 2012

Loa

Polkaprik skriver:

De 8 til 10 har jeg regnet mig frem til i forhold til hvis det skal kunne løbe rundt og det skal koste lidt mindre end hvis man selv tager afsted på kursus. Men man kan måske også bare sætte en mindstepris på et kursus. På den måde er det stadig muligt at holde et privat kursus med lige det man vil men man så hver især bare må betale lidt mere hvis man ikke er så mange

Tusind tak for dit svar

Nårh på den måde. Ja en mindste pris pr kursus kunne være en god idé, så kan man selv ligesom vurdere om man vil være 4 eller 10.  

Held og lykke med det, glæder mig til at se din annonce herinde

Anmeld

4. januar 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Nårh på den måde. Ja en mindste pris pr kursus kunne være en god idé, så kan man selv ligesom vurdere om man vil være 4 eller 10.  

Held og lykke med det, glæder mig til at se din annonce herinde

Anmeld

4. januar 2012

Simon's moar <3

Har stemt på den første, men tror også, at 8-10 personer er for mange.. 

Jeg vil også gerne være assistent for dig, er faktisk startet på konditor uddannelsen i dag

Anmeld

5. januar 2012

Polkaprik

Simon's moar <3 skriver:

Har stemt på den første, men tror også, at 8-10 personer er for mange.. 

Jeg vil også gerne være assistent for dig, er faktisk startet på konditor uddannelsen i dag

Uh det lyder da fedt at du skal uddanne dig som konditor!

Havde selv overvejet det men det bliver ikke den vej jeg går.

Jamen jeg håber jeg bliver et stooort firma engang så jeg kan ansætte en masse dygtige kagepiger

Anmeld

5. januar 2012

Ullaen

Det er en super god ide... snakkede faktisk lige med mødregruppen om det inden jul og kan bare ikke finde nogle, der "tager ud"!

HVor i landet holder du til ??

Er klart interesseret, god ide.

Anmeld

5. januar 2012

Simon's moar <3

Polkaprik skriver:

Uh det lyder da fedt at du skal uddanne dig som konditor!

Havde selv overvejet det men det bliver ikke den vej jeg går.

Jamen jeg håber jeg bliver et stooort firma engang så jeg kan ansætte en masse dygtige kagepiger

Jaa, glæder mig også helt vildt!!

Jamen så synes jeg, at du skal ansætte mig
Selvom mange siger, at de ser frem til, at jeg bliver selvstæmdig  

Anmeld

5. januar 2012

Polkaprik

Ullaen skriver:

Det er en super god ide... snakkede faktisk lige med mødregruppen om det inden jul og kan bare ikke finde nogle, der "tager ud"!

HVor i landet holder du til ??

Er klart interesseret, god ide.

Dejligt med sit svar

Jeg bor i Slagelse på Sjælland

Jeg har lige fået et ok fra banken og er nu ved at finde ud af alt det praktiske omkring at oprette en virksomhed. Så jeg skulle meget gerne være på banen inden for et par uger

Uh jeg glæder mig!

Anmeld

5. januar 2012

Polkaprik

Simon's moar <3 skriver:

Jaa, glæder mig også helt vildt!!

Jamen så synes jeg, at du skal ansætte mig
Selvom mange siger, at de ser frem til, at jeg bliver selvstæmdig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.