Hjælp mig lige piger! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om idéen om at lave kurser a la homeparties?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.033 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Polkaprik

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få jeres besyv med her

Jeg står og overvejer meget kraftigt at starte mine egne kagekurser. Men i stedet for at leje et lokale et sted synes jeg det kunne være sjovt at lave kurser lidt a la home parties. Det vil sige at man kan booke mig til at komme og undervise andre steder.

Tanken er at man samler 8-10 piger, stiller et lokale med bord og stole til rådighed og kommer med sin egen kage. Så ville jeg komme med alle redskaber og andre råvare og undervise i lige det man har lyst til og så længe som man nu ønsker.

På den måde har man også mulighed for at gøre det billigere end det ellers er at tage på kursus da jeg jo så ikke har lige så mange udgifter til husleje og kager.

Men er det kun mig der synes det kunne være en god idé? 

Håber I har lyst til at komme med jeres mening og evt gode tips og idéer

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Det er jo blevet et kæmpe hit med alt det kage dekoration, så ja hvorfor ik!? Jeg ville i hvert flad gerne booke sig. Og ville også godt være konsulent for dig, hvis du går hen og bliver et kæmpe firma!! Hi hi..

Anmeld

4. januar 2012

Kay

hvis du begynder så skriv lige... for jeg har allerede lokaler der kan bruges og tøser der gerne vil   og hvor langt du kører er også vigtigt at vide

Anmeld

4. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes at det er en super god ide og ville helt sikkert gerne

Anmeld

4. januar 2012

Polkaprik

Tilmeldt skriver:

Det er jo blevet et kæmpe hit med alt det kage dekoration, så ja hvorfor ik!? Jeg ville i hvert flad gerne booke sig. Og ville også godt være konsulent for dig, hvis du går hen og bliver et kæmpe firma!! Hi hi..

Dejligt at vide hvor man kan finde assistance hvis de bliver nødvendigt Dog tør jeg ikke drømme om mere end et lille enmands hobbyfirma ige pt.. hehe

Tusind tak for dit svar!

Anmeld

4. januar 2012

Polkaprik

Kay skriver:

hvis du begynder så skriv lige... for jeg har allerede lokaler der kan bruges og tøser der gerne vil   og hvor langt du kører er også vigtigt at vide

Skal nok råbe højt og reklamere når jeg får startet noget op

Jeg køre så langt som man gider at være med til at betale for

Tusind tak for dit svar

Anmeld

4. januar 2012

Drømme

Polkaprik skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få jeres besyv med her

Jeg står og overvejer meget kraftigt at starte mine egne kagekurser. Men i stedet for at leje et lokale et sted synes jeg det kunne være sjovt at lave kurser lidt a la home parties. Det vil sige at man kan booke mig til at komme og undervise andre steder.

Tanken er at man samler 8-10 piger, stiller et lokale med bord og stole til rådighed og kommer med sin egen kage. Så ville jeg komme med alle redskaber og andre råvare og undervise i lige det man har lyst til og så længe som man nu ønsker.

På den måde har man også mulighed for at gøre det billigere end det ellers er at tage på kursus da jeg jo så ikke har lige så mange udgifter til husleje og kager.

Men er det kun mig der synes det kunne være en god idé? 

Håber I har lyst til at komme med jeres mening og evt gode tips og idéer

Michelle

Rigtig god idé, skal nok gå hen og blive populært
Jeg har stemt det første, på trods af jeg ikke rigtig tror på det bliver aktuelt - turen til Bornholm er jo ret dyr, og her bor vi nu

Men hvis du en dag kommer til Bornholm må du meget gerne skrive !

Anmeld

4. januar 2012

Polkaprik

MoarHvidovre skriver:

Jeg synes at det er en super god ide og ville helt sikkert gerne

Anmeld

4. januar 2012

Polkaprik

Drømme skriver:

Rigtig god idé, skal nok gå hen og blive populært
Jeg har stemt det første, på trods af jeg ikke rigtig tror på det bliver aktuelt - turen til Bornholm er jo ret dyr, og her bor vi nu

Men hvis du en dag kommer til Bornholm må du meget gerne skrive !

Tja det bliver jo nok lige lidt halvpebret med transport derhen..hehe.. Men tak for dit svar og din stemme

Anmeld

4. januar 2012

Drømme

Polkaprik skriver:

Tja det bliver jo nok lige lidt halvpebret med transport derhen..hehe.. Men tak for dit svar og din stemme

I hvert fald hvis man skal have bil med tog og færge kan til tider findes til 99 kr fra kbh, hvis man kigger sig for

Held og lykke med det ! Du er sgu fantastisk med de kager, og du og de andre gav mig virkelig blod på tanden for det
Så jeg skal selv rigtig i gang når vi er flyttet helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.