Jeg har et problem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Dot D

Åh, Rosa.... Du kan rede min dag mange gange med din måde at skrive på

Tænk at have et usundt forhold til sin heldragt, Hvor er du sød....

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil sige at dit problem lyder som, når børn har fået en yndlingsbamse, thi hi, og til det er der jo kun et svar: Jeg HÅBER, at du finder en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

SD

Rosa skriver:

Seriøst... Jeg fik en heldragt i julegave af min mor... Jeg ELSKER den!!! Som i EEEEEEEELSKER den!!! Og jeg tror efterhånden at mit forhold til den er blevet en smule usundt... 

Sagen er den at den bare er det dejligste stykke tøj i verden. Jeg har aldrig ejet noget der kommer i nærheden af den - inklusiv mine graviditetsjogginfætre som gav mig glædestårer i øjnene hver gang jeg tog dem på.

Jeg hoppede i den samme aften, juleaften, og jeg tror jeg kan tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg IKKE har haft den på siden.... Og jeg sover i den om natten... Hver dag når jeg kommer hjem smider jeg tøjet som det første og trækker i min skønne, bløde dragt med fleece på indersiden og stikker i mine bløde tøfler og så tager jeg den ikke af igen før jeg ABSOLUT skal ud af døren igen - og den er efterhånden ret nusset... Jeg kan slet ikke overkue tanken om at undvære den fordi den skal vaskes, og mine jeans er begyndt at sende mig sure blikke inde fra skabets mørke fordi de ikke længere føler sig værdsat... 

Jeg har været inde på H&Ms hjemmeside for at finde en magen til så jeg havde noget at veksle med, men den er fanderme udsolgt  

Så jeg må bare indstille mig på at jeg bliver boende i min dragt til jeg må dele den med møl og lopper og den til sidst falder af mig af mug, og jeg dør alene fordi alle venner og kærester har forladt mig og min søn er for flov til at kendes ved mig... 

Altså - nu er h&m prisen nok en del anderledes end mit bud.

Men gå på google og søg efter Onepiece - De fåes i mange udgaver og er sååååå lækre!!! Men ret dyre men prisen på ægte kærlighed kan aldrig være for høj

Anmeld

17. januar 2012

Rosa

Leonora skriver:

Hey

Støtte lige ind i denne hjemmeside og kom til at tænke på dig

Www.onepiece.com
Der kan du få alle tænkelige jumpsuits til kvinder

Tusind tak - jeg håber jeg får råd til en snart 

Anmeld

17. januar 2012

Rosa

StineDegn skriver:

Altså - nu er h&m prisen nok en del anderledes end mit bud.

Men gå på google og søg efter Onepiece - De fåes i mange udgaver og er sååååå lækre!!! Men ret dyre men prisen på ægte kærlighed kan aldrig være for høj

Du har ret - jeg må spare sammen 

Anmeld

17. januar 2012

Kløver

Kan desværre ikke hjælpe, men hvor ser den dog lækker og behagelig ud

Anmeld

17. januar 2012

Rosa

Åh, Rosa.... Du kan rede min dag mange gange med din måde at skrive på

Tænk at have et usundt forhold til sin heldragt, Hvor er du sød....

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil sige at dit problem lyder som, når børn har fået en yndlingsbamse, thi hi, og til det er der jo kun et svar: Jeg HÅBER, at du finder en mere

Tusind tak for dit svar, søde - jeg leder stadig!!!

Anmeld

28. februar 2012

DK

HA HA HA HA HA HA HA

OMG! M for fanden, hvad laver du?? Ud af den kravledragt og tilbage i hot-mom dress der giver sukker på selvtilliden og gør at du kan gå rundt om hjørnet til super best uden at have en cap helt ned i panden og håbe at ingen du kender ser dig!

Frem med smukke MOM, der stråler og skinner.

Knus Ditte

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

DK skriver:

HA HA HA HA HA HA HA

OMG! M for fanden, hvad laver du?? Ud af den kravledragt og tilbage i hot-mom dress der giver sukker på selvtilliden og gør at du kan gå rundt om hjørnet til super best uden at have en cap helt ned i panden og håbe at ingen du kender ser dig!

Frem med smukke MOM, der stråler og skinner.

Knus Ditte

enig! Selvom jeg må sige at du fik mig til at fnise en hel del, selvom jeg ligger her i selvmedlidenhed og influenza...

Jeg sad og tænkte... Åh Gud, hun som er så smuk og skøn, selv hun kan kravle i en 'jeg nægter at score dragt', selvom hun nok er en af de mest milf jeg kender.

Men jeg kender dog godt det med at have noget absolut ynglings.... Hehe.

Anmeld

28. februar 2012

mariamiss6

Rosa skriver:

Du har ret - jeg må spare sammen 

Eller køb stof, og få den costum made

Det er fandmer snyd at du er lækker, selv når du er pinlig

hvis jeg nu var til damer, så skulle du satme tage dig i agt   hehehe

Anmeld

29. februar 2012

Rosa

mariamiss6 skriver:

Eller køb stof, og få den costum made

Det er fandmer snyd at du er lækker, selv når du er pinlig

hvis jeg nu var til damer, så skulle du satme tage dig i agt   hehehe

Uhhh  Takker, smukke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.