Jeg har et problem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.704 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Rosa

Seriøst... Jeg fik en heldragt i julegave af min mor... Jeg ELSKER den!!! Som i EEEEEEEELSKER den!!! Og jeg tror efterhånden at mit forhold til den er blevet en smule usundt... 

Sagen er den at den bare er det dejligste stykke tøj i verden. Jeg har aldrig ejet noget der kommer i nærheden af den - inklusiv mine graviditetsjogginfætre som gav mig glædestårer i øjnene hver gang jeg tog dem på.

Jeg hoppede i den samme aften, juleaften, og jeg tror jeg kan tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg IKKE har haft den på siden.... Og jeg sover i den om natten... Hver dag når jeg kommer hjem smider jeg tøjet som det første og trækker i min skønne, bløde dragt med fleece på indersiden og stikker i mine bløde tøfler og så tager jeg den ikke af igen før jeg ABSOLUT skal ud af døren igen - og den er efterhånden ret nusset... Jeg kan slet ikke overkue tanken om at undvære den fordi den skal vaskes, og mine jeans er begyndt at sende mig sure blikke inde fra skabets mørke fordi de ikke længere føler sig værdsat... 

Jeg har været inde på H&Ms hjemmeside for at finde en magen til så jeg havde noget at veksle med, men den er fanderme udsolgt  

Så jeg må bare indstille mig på at jeg bliver boende i min dragt til jeg må dele den med møl og lopper og den til sidst falder af mig af mug, og jeg dør alene fordi alle venner og kærester har forladt mig og min søn er for flov til at kendes ved mig... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Janni.

Åh hvor er du sød, kan desværre ikke hjælpe dig. 

Anmeld

4. januar 2012

Den lykkelige

Hi hi
Men er den fra H&M? Jeg kan kigge i vores her i byen om de har den?? Hvad str. skal du bruge??

Anmeld

4. januar 2012

isimaven

jeg kunne da også smutte forbi min lokale h&m pusher og se efter en reserve til dig  

Anmeld

4. januar 2012

Rosa

Årh, ladies  Jeg bruger en str. S - men jeg tror lige jeg vil omkring min egen H&M først - men ellers må I meget gerne holde øje??? 

Anmeld

4. januar 2012

Stumpen

Ellers må du ringe rundt til samptlige H&M'er og høre om de har en på lager 

Anmeld

8. januar 2012

grøn · ært

aahahaha  Jeg har samme problem  En heldragt i velour som min mor har syet. Jeg fik den nogle dage før jul og tja.... Den er ikke rigtig kommet af siden   Jeg EEEEEEEEEEEEELLLSKKKERRR den virkelig også bare!! Den er så lækker! Den har fået en særplads i kommoden, men det er ret sjældent heldragten ligger der... Haha.

Anmeld

8. januar 2012

dorthemus

Hahahahahahaha Rosa altså

Anmeld

17. januar 2012

Leonora

Rosa skriver:

Seriøst... Jeg fik en heldragt i julegave af min mor... Jeg ELSKER den!!! Som i EEEEEEEELSKER den!!! Og jeg tror efterhånden at mit forhold til den er blevet en smule usundt... 

Sagen er den at den bare er det dejligste stykke tøj i verden. Jeg har aldrig ejet noget der kommer i nærheden af den - inklusiv mine graviditetsjogginfætre som gav mig glædestårer i øjnene hver gang jeg tog dem på.

Jeg hoppede i den samme aften, juleaften, og jeg tror jeg kan tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg IKKE har haft den på siden.... Og jeg sover i den om natten... Hver dag når jeg kommer hjem smider jeg tøjet som det første og trækker i min skønne, bløde dragt med fleece på indersiden og stikker i mine bløde tøfler og så tager jeg den ikke af igen før jeg ABSOLUT skal ud af døren igen - og den er efterhånden ret nusset... Jeg kan slet ikke overkue tanken om at undvære den fordi den skal vaskes, og mine jeans er begyndt at sende mig sure blikke inde fra skabets mørke fordi de ikke længere føler sig værdsat... 

Jeg har været inde på H&Ms hjemmeside for at finde en magen til så jeg havde noget at veksle med, men den er fanderme udsolgt  

Så jeg må bare indstille mig på at jeg bliver boende i min dragt til jeg må dele den med møl og lopper og den til sidst falder af mig af mug, og jeg dør alene fordi alle venner og kærester har forladt mig og min søn er for flov til at kendes ved mig... 

Hey

Støtte lige ind i denne hjemmeside og kom til at tænke på dig

Www.onepiece.com...der kan du få alle tænkelige jumpsuits til kvinder

Anmeld

17. januar 2012

Leonora

Rosa skriver:

Hey

Støtte lige ind i denne hjemmeside og kom til at tænke på dig

Www.onepiece.com
Der kan du få alle tænkelige jumpsuits til kvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.