Anonym skriver:
Hej Piger.
Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker nogen jeg kender, skal kunne gå ind og læse det.
Sagen er den, at jeg det sidste halve års tid har været i tvivl om om min kæreste virkelig er min eneste ene.
Jeg har eller aldrig været i tvivl før, men jeg føler mig fanget. Jeg føler at jeg trænger til at komme ud og leve mit liv. Jeg er 22 og det er mit første rigtige forhold - vi har været sammen i lidt over 4 år, så jeg har heller aldrig prøvet at bo alene, jeg har altid boet enten hjemme eller sammen med ham.
På en måde føler jeg lidt jeg er ved at blive kvalt og på den anden side, så får jeg en mega knude i maven ved at tænke på det, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er pga. trygheden, fordi jeg ikke vil miste ham, eller fordi jeg er bange for at gøre ham ked af det. Det betyder meget for mig at jeg ikke sårer ham, for jeg elsker ham, jeg er bare i tvivl om om jeg elsker ham nok 
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, men det sidste lange stykke tid, har jeg haft lyst til at blive bekræftet, at gå i byen og mærke at jeg lever. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal blive i forholdet og forsøge at få det til at fungere, eller om det bare er slut og der ikke er noget at gøre 
Jeg har brug for gode råd og så havde jeg bare brug for at komme af med det.
tror det er en helt naturlig følelse
Jeg mødte min kæreste da jeg var 13 og han 17, vi begyndte dog først at komme sammen da vi var 16 og 20, og har så været sammen 8 år
Jeg tror ikke det er mangel på kærlighed til din kæreste, synes selv jeg de første 3-4 år nogle gange følte jeg gik glip af noget, jeg ikke vidste hvad var.
Jeg har aldrig boet alene flyttede sammen med min kæreste da jeg var 16,5, synes du skal tænke dig godt om helt ned i maven, og så lige huske at græsset ikke er grønnere på den anden side
Jeg er kun bleven mere forelsket i min kæreste de sidste 3-4 år, og vi venter vores første barn.
Og hvad er problemet i at blive bekræftet lidt i byen, det gør vi vel alle i et vis omfang, saml apetit ude og spis ALTID hjemme
Jeg kan også godt lide at andre fyre synes jeg ser godt ud, selvom jeg elsker min kæreste.
Tror du elsker ham ellers var du der ikke nu
Held og lykke