Wordfeud hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Becks

Mettemus skriver:

Du spiller også mega sejt! Kan godt forstå han blir en dårlig taber

Det er lidt sjovt, for jeg er SÅ dårlig til det, hvis jeg sidder med scrabble foran mig sammen med ½en jeg spiller med, men tror det er fordi at i wordfeud, der kan jeg gemme det væk og tænke over ordene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Benjamins'mor

Zafir skriver:

App'en til engelsk hjælp hedder scrabble helper.

Man kan også bruge ''Wordfeud helper'' du sætter den bare op til engelsk. Det har jeg ihvertfald gjort.

Anmeld

4. januar 2012

bette

man kan godt stoppe et spil ved at trykke resign.. 

Anmeld

4. januar 2012

stm2812

Becks skriver:

Jeg må lige starte med at sige, at hvor er det hyggeligt og spille med jer, man bliver helt afhængig haha..

Men jeg må lige høre jer om noget, når det er ens tur, og der så står modstanderen "Swapped 4 tiles" Hvad betyder det?

Og det der Wordfeud helper, bruger I det? Jeg gør ikke, men blev beskyldt for det, af en mandlig spiller jeg spillede imod, fordi jeg vandt! Snak om at være en dårlig taber

Du har sikkert fået svar, men det betyder at din modstander har byttet 4 brikker væk og dermed fået 4 nye brikker (bogstaver)

Og ja sikke da en dårlig taber.. Utroligt at han ikke bare kan acceptere at han tabte og du vandt Selv bruger jeg heller ikke wordfeud helper, da jeg føler det er lidt snyd.. Vil da hellere vinde på fuldstændig ærlig vis fra min side af, da det jo er det der er udfordrende i spillet

Anmeld

4. januar 2012

Becks

bette skriver:

man kan godt stoppe et spil ved at trykke resign.. 

Også når det ikke er ens egen tur?

Anmeld

4. januar 2012

Becks

stm2812 skriver:

Du har sikkert fået svar, men det betyder at din modstander har byttet 4 brikker væk og dermed fået 4 nye brikker (bogstaver)

Og ja sikke da en dårlig taber.. Utroligt at han ikke bare kan acceptere at han tabte og du vandt Selv bruger jeg heller ikke wordfeud helper, da jeg føler det er lidt snyd.. Vil da hellere vinde på fuldstændig ærlig vis fra min side af, da det jo er det der er udfordrende i spillet

Jep det havde jeg fået svar på  Det er skide smart man kan det

Ja, jeg havde det også sådan lidt - Come on! Han nærmest svinede mig til på chatten.. Snak om at have en dårlig dag

Jeg synes lidt, at udfordringen går af hvis man bruger det, men nogen gange prøver jeg bare med de bogstaver jeg har, og bliver helt paf hvis den godkender det, og det er et ord jeg slet ikke kender...

Har dog hentet den engelske version, da jeg ikke er super god til engelsk

Anmeld

4. januar 2012

stm2812

Becks skriver:

Jep det havde jeg fået svar på  Det er skide smart man kan det

Ja, jeg havde det også sådan lidt - Come on! Han nærmest svinede mig til på chatten.. Snak om at have en dårlig dag

Jeg synes lidt, at udfordringen går af hvis man bruger det, men nogen gange prøver jeg bare med de bogstaver jeg har, og bliver helt paf hvis den godkender det, og det er et ord jeg slet ikke kender...

Har dog hentet den engelske version, da jeg ikke er super god til engelsk

ja det er da virkelig langt ude at man kan blive så oprevet over et spil..

Lige præcis Og så er der nogle ord man kan undre sig over at den ikke kender Men helt igennem et fantastisk spil

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

Becks skriver:

Det er lidt sjovt, for jeg er SÅ dårlig til det, hvis jeg sidder med scrabble foran mig sammen med ½en jeg spiller med, men tror det er fordi at i wordfeud, der kan jeg gemme det væk og tænke over ordene

Haha, det kan godt være at det er det der skal til. Jeg er også vildt dårlig til scrabble - og wordfeud åbenbart

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Mettemus skriver:

Haha, det kan godt være at det er det der skal til. Jeg er også vildt dårlig til scrabble - og wordfeud åbenbart

Kender fornemmelsen

Jeg har lige tabt til én hun havde 343 point, jeg havde 137

Anmeld

4. januar 2012

signe.

Becks skriver:

Jeg må lige starte med at sige, at hvor er det hyggeligt og spille med jer, man bliver helt afhængig haha..

Men jeg må lige høre jer om noget, når det er ens tur, og der så står modstanderen "Swapped 4 tiles" Hvad betyder det?

Og det der Wordfeud helper, bruger I det? Jeg gør ikke, men blev beskyldt for det, af en mandlig spiller jeg spillede imod, fordi jeg vandt! Snak om at være en dårlig taber

skal vi game?? jeg hedder signe.87 derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.