Wordfeud hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Becks

PT skriver:

Undskyld at jeg spammer din tråd. Men har også brug for hjælp. Jeg har lige oprettet mig og min modstander gør ingenting og jeg kan ikke gå ud af spillet (det er hendes tur.). Hvordan kommer jeg videre til et nyt spil i stedet?

Spamming er tilladt

Du kan ikke stoppe et spil før det er din tur, gør modstanderen ikke noget inden for 72 timer, vinder du automatisk spillet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Becks

Ma-lu skriver:

Okay, så må jeg hellere lade være troede det var inde i spillet,

Nej er det ikke  

Anmeld

4. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Becks skriver:

Spamming er tilladt

Du kan ikke stoppe et spil før det er din tur, gør modstanderen ikke noget inden for 72 timer, vinder du automatisk spillet

Jeg fandt ud af, man kan spille mere end et spil af gangen, så det går nok. Og tak

Anmeld

4. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ma-lu skriver:

Jeg ikke sikker, men du skal vente på din tur, ellers hvis modstander ik har svaret inden 72 timer så går spillet væk. Tænker , man kam vel egentlig slette det selv, ved bare ik hvordan.. 

Læser lige med

Jeg ved ikke, om man kan stoppe det, men fandt heldigvis ud af, at man kan spille mere end et spil ad gangen

Anmeld

4. januar 2012

Becks

PT skriver:

Jeg fandt ud af, man kan spille mere end et spil af gangen, så det går nok. Og tak

Så lidt

Det er det dejlige ved wordfeud, at man ikke behøver og spille færdig samme dag.. Jeg har et spil igang, som kører på 4 dagen  Vi spiller begge når vi har tid

Jeg har gang i 18 spil

Anmeld

4. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Becks skriver:

Så lidt

Det er det dejlige ved wordfeud, at man ikke behøver og spille færdig samme dag.. Jeg har et spil igang, som kører på 4 dagen  Vi spiller begge når vi har tid

Jeg har gang i 18 spil

Hold da op. 18 spil var ellers ikke så lidt. Jeg har gang i 8. 4 på engelsk og 4 på dansk. Helt vildt sjovt spil som gør, at jeg vist aldrig kommer i seng igen

Anmeld

4. januar 2012

Becks

PT skriver:

Hold da op. 18 spil var ellers ikke så lidt. Jeg har gang i 8. 4 på engelsk og 4 på dansk. Helt vildt sjovt spil som gør, at jeg vist aldrig kommer i seng igen

Ja, det er total vanedannende hihi

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

Becks skriver:

Synes det er smart man kan bytte ord ud

Haha,

Arh det var smart, at bruge den på engelsk, det må jeg prøve, jeg tabte virkelig stort da jeg spillede på engelsk igår

App'en til engelsk hjælp hedder scrabble helper.

Anmeld

4. januar 2012

Mettemus

Becks skriver:

Jeg må lige starte med at sige, at hvor er det hyggeligt og spille med jer, man bliver helt afhængig haha..

Men jeg må lige høre jer om noget, når det er ens tur, og der så står modstanderen "Swapped 4 tiles" Hvad betyder det?

Og det der Wordfeud helper, bruger I det? Jeg gør ikke, men blev beskyldt for det, af en mandlig spiller jeg spillede imod, fordi jeg vandt! Snak om at være en dårlig taber

Du spiller også mega sejt! Kan godt forstå han blir en dårlig taber

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Zafir skriver:

App'en til engelsk hjælp hedder scrabble helper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.