pusletaske? må jeg se jeres :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

isimaven

min er sådan en 

by stroom anly!!! rigtig fed synes jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

NNL

Jeg endte allerede med at købe pusletaske i uge 20, inden vi kendte kønnet på den lille (dreng) Fandt en Gaia og Ko i 2. sortering til 100 kr - normalpris er 749 kr!! Synes bare den var så fed, og at den kunne bruges til begge køn (selvom det er drenge-modellen).

Det skal lige siges at vi slet ikke kan finde en fejl på den! Og at der er både underlag og beholder til engangsklude med

Anmeld

4. januar 2012

An&Jo

NNL skriver:

Jeg endte allerede med at købe pusletaske i uge 20, inden vi kendte kønnet på den lille (dreng) Fandt en Gaia og Ko i 2. sortering til 100 kr - normalpris er 749 kr!! Synes bare den var så fed, og at den kunne bruges til begge køn (selvom det er drenge-modellen).

Det skal lige siges at vi slet ikke kan finde en fejl på den! Og at der er både underlag og beholder til engangsklude med

det er præcis den jeg har..

jeg er rigtig glad for den, der er masser af plads til alt muligt deri..

Anmeld

4. januar 2012

132319

Jeg har denne:

Jeg har vist fået lidt af en mandags-model for den er ved at falde fra hinanden. Jeg bruger den dog stadig en del alligevel.

Jeg ærger mig lidt over at jeg ikke købte en anden, til et outled i sommer, hvor de var sat ned til 80 kr

Anmeld

4. januar 2012

NNL

An&Jo skriver:

det er præcis den jeg har..

jeg er rigtig glad for den, der er masser af plads til alt muligt deri..

Det lyder godt Er også sikker på at jeg nok skal blive rigtig glad for den når lillen kommer ud

Desuden er den ikke så feminin, så det er også en kæresten har det fint med at gå med... Det var bl.a. afgørende for valget her 

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

Heza2410 skriver:

Hej ..Ikke lige frem den bedste tråd , men må jeg se jeres pusletaske? .. forsat godaften .. Ps. Er på fra iphone så ka ikk sætte et billed af min :/ ..

jeg ville rigtig gerne have haft en hverdags lign. taske som er indrettet som pusletaske, men da min kæreste jo også af og til skal bruge den, synes han ikke det var så fedt at gå med en dame taske. Derfor har vi købt den som passer til vores barnevogn

Anmeld

4. januar 2012

Azooo

Woow sikke nogle flotte tasker i har .. Er faktisk ret vild med den sorte fra bystroom den er da flot .. Jeg dræber min taske ved put al muligt i som jeg næsten ikk bruger hahah .. Når vi fx på besøg hos nogen, EXTRAAA TØØØJ.. Extra dit og dat osv .. tager nogen gang overdrivet ting med .. Nogen ting får man brug for hvis man ikk tager dem med og nogen ting får man ikk brug hvis man tager dem med ,.

Anmeld

4. januar 2012

Kruse90

Jeg har fået denne her i Julegave af min forældre.

Og nu er den endda på tilbud. TYPISK

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/caja-68/caja-black-127.html

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

Heza2410 skriver:

Hej ..Ikke lige frem den bedste tråd , men må jeg se jeres pusletaske? .. forsat godaften .. Ps. Er på fra iphone så ka ikk sætte et billed af min :/ ..

vi købte denne her -. den gang var den på bud til 75kr .. synes den passede godt til vores søn .. og så er jeg vild med lime

Anmeld

4. januar 2012

maisofie

vi har denne fra storksak. den er vi rigtig glade for og så kan der bare være mange ting der i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.