pusletaske? må jeg se jeres :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Azooo

Hej ..Ikke lige frem den bedste tråd , men må jeg se jeres pusletaske? .. forsat godaften .. Ps. Er på fra iphone så ka ikk sætte et billed af min :/ ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

B&J

jeg brugte slet ikke pusletaske.. jeg ved slet ikke hvad jeg skal bruge sådan en

jeg har kun en hos vores dagplejemor

Anmeld

4. januar 2012

Maja_4000

Min er en Storksak .. SLET ikke den jeg selv ville have , men jeg vandt den Hehe .. Og er faktisk rigtig glad for den .. Der kan bare være ALT i den .. Min kæreste kalder den "den magiske taske" Hehe

Anmeld

4. januar 2012

Chalala85

Maja_4000 skriver:

Min er en Storksak .. SLET ikke den jeg selv ville have , men jeg vandt den Hehe .. Og er faktisk rigtig glad for den .. Der kan bare være ALT i den .. Min kæreste kalder den "den magiske taske" Hehe

Den er faktisk ret flot, har luret de der storsak lidt af hihi

Anmeld

4. januar 2012

Maja_4000

Chalala85 skriver:

Den er faktisk ret flot, har luret de der storsak lidt af hihi

Hehe .. Jeg syntes at den var mega grim , da den kom ind af døren Men efter et par dage , ombestemte jeg mig :b

Anmeld

4. januar 2012

Chalala85

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Jeg syntes at den var mega grim , da den kom ind af døren Men efter et par dage , ombestemte jeg mig :b

hahaha cool... er det ikke tit sådan hvis man først har forestilelt sig noget helt andet

Men det er da fedt du er blevet så glad for den.

Hvad er der i den af rum? tænker om der er til vådt tøj og sutteflaske etc.

Anmeld

4. januar 2012

Maja_4000

Chalala85 skriver:

hahaha cool... er det ikke tit sådan hvis man først har forestilelt sig noget helt andet

Men det er da fedt du er blevet så glad for den.

Hvad er der i den af rum? tænker om der er til vådt tøj og sutteflaske etc.

Jo .. Jeg havde gået og drømt om en byStroom .. Så det var lidt noget andet

Der er 2 store rum i hver side og et rum i hver ende (som passer til en flaske, pudder eller lignende) .. Synes den er ret nem at holde orden i

Anmeld

4. januar 2012

Chalala85

Maja_4000 skriver:

Jo .. Jeg havde gået og drømt om en byStroom .. Så det var lidt noget andet

Der er 2 store rum i hver side og et rum i hver ende (som passer til en flaske, pudder eller lignende) .. Synes den er ret nem at holde orden i

byStroom er også virkelig lækre

Ja det er da til at holde nogenlunde styr på vil jeg mene

Anmeld

4. januar 2012

Mor til Mike

Har købt en kæmpe oversize palliet taske som jeg bruger som pusletaske, alle de normale kan mit shit ikke være i :b

Anmeld

4. januar 2012

Chevro

Jeg har ikke født endnu - men ingen tvivl om at jeg skal have ByStroom i en lækkert cognac! Har været ude og se dem allesammen, og kan selvfølgelig ikke lige huske navnet på de to jeg faldt for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.