MEGA lækkert nyt børnetøj!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Lena Maria Møller

annec skriver:

Vil gerne se billeder af drengetøjet

hej Anne

jeg har over 100 forskellige dele så vil meget gerne vide  hvad du søger? er du ikke på facebook?

lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

S.Maria

Det kan godt være det er mig der er dum, men kan ikke finde siden på facebook 

Anmeld

3. januar 2012

Lena Maria Møller

isabellamor skriver:

hvis du får denne ind i størrelse 80 er jeg MEGET interesseret i den 

jeg har anmodet om medlemskab til gruppen, som i øvrigt er RIGTI fin

hvor var det sødt sagt Isabella, mange tak for det.. jeg håber der er mange som vil hjælpe mig med at banke denne her gruppe op så vi kan få gang i noget seriøst salg. synes der er for mange "fnidder sider" med for mange regler osv.. her er det eneste krav at man lægger tingene ind under de rigtige kategorier og at man er søde ved hinanden.

yes jeg kan se vi har skrevet sammen og jeg lover at vende tilbage hvis den anden søde pige ikke vil købe den

klem

Anmeld

3. januar 2012

annec

Lena Maria Møller skriver:

hej Anne

jeg har over 100 forskellige dele så vil meget gerne vide  hvad du søger? er du ikke på facebook?

lena

Jo er jeg

Hvordan ser man det derinde?

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

hvor var det sødt sagt Isabella, mange tak for det.. jeg håber der er mange som vil hjælpe mig med at banke denne her gruppe op så vi kan få gang i noget seriøst salg. synes der er for mange "fnidder sider" med for mange regler osv.. her er det eneste krav at man lægger tingene ind under de rigtige kategorier og at man er søde ved hinanden.

yes jeg kan se vi har skrevet sammen og jeg lover at vende tilbage hvis den anden søde pige ikke vil købe den

klem

yaaay... jeg håber jeg er heldig  

Anmeld

3. januar 2012

Lena Maria Møller

S.Maria skriver:

Det kan godt være det er mig der er dum, men kan ikke finde siden på facebook 

jeg tror da ikke du er dum min ven

søg på Børnegodter i det blå feldt så skulle der gerne dukke en sød baby med en stor fed slikkepind i munden op

ellers lad mig det vide så finder jeg dig derinde personligt

Anmeld

3. januar 2012

Carl-Emil's mor

jeg tror da ikke du er dum min ven

søg på Børnegodter i det blå feldt så skulle der gerne dukke en sød baby med en stor fed slikkepind i munden op

ellers lad mig det vide så finder jeg dig derinde personligt

Jeg kan absolut ikke finde din side desværre og tror ikke du kan finde mig da jeg er skjult derinde men vil super gerne se sit tøj

Anmeld

3. januar 2012

Lena Maria Møller

annec skriver:

Jo er jeg

Hvordan ser man det derinde?

du klikker på der hvor der står "43 billeder" øverst på selve siden af Børnegodter.. der inde kommer en masse underalbum med forskelligt tøj, legetøj osv.. de ting som er delt op i mærker og nyt er noget af det jeg sælger... må indrømme det er laaaaangt federe i virkeligheden end på billederne ... så har man lyst til at kigge forbi her hjemme og få en kop god kaffe kan man bare råbe op... ellers er jeg på børnebazaren i odder på lørdag kl 10

Anmeld

3. januar 2012

Lena Maria Møller

Höör skriver:

Jeg kan absolut ikke finde din side desværre og tror ikke du kan finde mig da jeg er skjult derinde men vil super gerne se sit tøj

øøv også.. hvis du søger på Lena Maria Møller og anmoder om venskab så skal jeg sørge for du bliver budt velkommen med stil på børnegodters side

Anmeld

3. januar 2012

annec

du klikker på der hvor der står "43 billeder" øverst på selve siden af Børnegodter.. der inde kommer en masse underalbum med forskelligt tøj, legetøj osv.. de ting som er delt op i mærker og nyt er noget af det jeg sælger... må indrømme det er laaaaangt federe i virkeligheden end på billederne ... så har man lyst til at kigge forbi her hjemme og få en kop god kaffe kan man bare råbe op... ellers er jeg på børnebazaren i odder på lørdag kl 10

Og bor i Horsens, så det er jo ikke langt væk

Men vil lige kikke billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.