Skønne tøser her på baby.dk
Jeg er den stolte mor til Alexander på snart 18 måneder og jeg synes det er fedt at være mor.. Jeg har i min vildskab sagt ja til at købe et restparti fra en butik som lukkede her 31-12-2011
Nu har jeg så bare en kæmpe omgang lækkert mærkevare børne tøj som jeg skal af med.
mærker som svenske DUNS (100% økologisk);Danske Green Cotton (100% økologisk) Mini A ture, Tatty Bumpkin, Maxomorra, Claire kids, New facts baby, og lækre KOIN
Alt sammen noget vi kender fra butikkerne , dog til en noget sjovere pris.. generelt ligger prisen 50-60 % under udsalgtsprisen..
Nogen som har lyst til at se dette kan hvis de er på facebook gå ind på Gruppen Børnegodter!! ikke siden OBS OSB
Man kan evt også skrive mig en email på lenamariamoller@gmail.com så skal jeg nok hjælpe. Jeg bor nær Horsens så hvis nogen vil se tøjet kan man bare sige til så står jeg klar...
vil være rigtig glad hvis man vil sprede budskabet... det er virkelig værd at gå ind og se på... det eneste der er lidt øv er at det er 100 % federe i virkeligheden end på billeder :0)
Mange varme hilsner på en kold januar dag
Lena Maria Møller
Anmeld