Babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

FogL

Nu spørger jeg sikkert dumt.. Men hvornår må man tage baby med ud, at svømme? (i pools, som i svømmehaller osv) 
Ved godt, at jeg først må efter 8 uger.. Men hvad med bebs?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

roenlund

ciepige skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt.. Men hvornår må man tage baby med ud, at svømme? (i pools, som i svømmehaller osv) 

på det hold jeg gik på stod der at de skulle være 8 uger og at sp skulle sige OK...

Anmeld

3. januar 2012

FogL

roenlund skriver:

på det hold jeg gik på stod der at de skulle være 8 uger og at sp skulle sige OK...

Okay.. Det lyder også meget fair - men hvad så med pools, der ikke er opvarmet? 

Anmeld

3. januar 2012

twinny

Jeg fik af vide, når de er 3 måneder og har fået deres vaccination...

Det fortalte min kære SP mig

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Synes det er forskelligt hvad de siger ..
Vi fik afvide at navlen skulle være helet , baby skulle være rask (ikke forkølet osv.) OG veje over 3500g

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

jamen havde min med da hun var 6 uger, for der var jeg stoppet med at bløde, men det SKAL være varmt..

sådan en lille størrelse kan slet ikke holde kroppen varm i ikke opvarmede bassiner.

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

jamen havde min med da hun var 6 uger, for der var jeg stoppet med at bløde, men det SKAL være varmt..

sådan en lille størrelse kan slet ikke holde kroppen varm i ikke opvarmede bassiner.

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

3. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

vi fik at vide at den lille først måtte komme i varmtvands bassin når han igen havde opnået sin fødselsvægt og når han vejede over 3500g ( min søn vejede så 4500g så det der med 3500g var ikke vigtigt for os)

Men det almindelige ikke opvarmede vand må de ikke komme ind i før de er meget ældre, da de slet ikke selv kan holde varmen.

Anmeld

3. januar 2012

Mor-til-asta-09

ciepige skriver:

vi startede da asta var 8 uger.. har hørt at navlen skal være faldet af inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.