Klip i kørekort eller bøde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.775 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Den lykkelige

Igår da jeg var hos mine forældre og var på vej hjem kommer man kørende med 80 km også kommer der en lille by man skal igennem også må man køre 80 igen.. men jeg var ikke på 50 km i timen da by skiltet var der.. lige ved skiltet på den ene side af gaden holder en bil som holder lidt på cykelsti.. lagde bare mærke til det fordi det lignede en som ville dreje ud.. men bilen stod slukket..  i det samme jeg køre forbi ser jeg kamera på den anden side af gaden der står på et stativ og det knipser mig... hmmm jeg har kørt ca 65/67..
Nogen som ved om det er bøde, klip eller hvad det er???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Neon

Jeg kørte en gang 70 et sted man måtte køre 50. Jeg fik et klip i kortet og en bøde på 2500. Men jeg ved ikke om bøderne er steget her efter 1/1-12? Jeg var vidst få km fra at have mistet hele kortet, fordi jeg kun havde to klip, da jeg lige havde fået kørekort.

Anmeld

3. januar 2012

Den lykkelige

Neon skriver:

Jeg kørte en gang 70 et sted man måtte køre 50. Jeg fik et klip i kortet og en bøde på 2500. Men jeg ved ikke om bøderne er steget her efter 1/1-12? Jeg var vidst få km fra at have mistet hele kortet, fordi jeg kun havde to klip, da jeg lige havde fået kørekort.

Shiiiiiiit...  
Det var godt du ikke mistede det!!
Kommer det med posten??

Anmeld

3. januar 2012

bøgelund

Den lykkelige skriver:

Shiiiiiiit...  
Det var godt du ikke mistede det!!
Kommer det med posten??

65 km/t eller derover EFTER de har trukket 3 km/t fra giver et klip.. 30% over det tilladte giver klip. 

Anmeld

3. januar 2012

come2

Du får højst sandsynlig en bøde på 2500. de trækker jo 3 km fra.

http://www.sikkertrafik.dk/I%20bil/Boeder/Boedetakster.aspx

du kan indtaste her.

Anmeld

3. januar 2012

Stumpen

Den lykkelige skriver:

Igår da jeg var hos mine forældre og var på vej hjem kommer man kørende med 80 km også kommer der en lille by man skal igennem også må man køre 80 igen.. men jeg var ikke på 50 km i timen da by skiltet var der.. lige ved skiltet på den ene side af gaden holder en bil som holder lidt på cykelsti.. lagde bare mærke til det fordi det lignede en som ville dreje ud.. men bilen stod slukket..  i det samme jeg køre forbi ser jeg kamera på den anden side af gaden der står på et stativ og det knipser mig... hmmm jeg har kørt ca 65/67..
Nogen som ved om det er bøde, klip eller hvad det er???

som jeg ser det får du en bøde på 1500

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

come2

Der kan gå flere uger inden bøden kommer

Anmeld

3. januar 2012

Den lykkelige

bøgelund skriver:

65 km/t eller derover EFTER de har trukket 3 km/t fra giver et klip.. 30% over det tilladte giver klip. 

Vi må da håbe jeg kun får bøde.. men hvad gør man når det jo er min kæreste som ejer bilen?

Anmeld

3. januar 2012

Den lykkelige

come2 skriver:

Du får højst sandsynlig en bøde på 2500. de trækker jo 3 km fra.

http://www.sikkertrafik.dk/I%20bil/Boeder/Boedetakster.aspx

du kan indtaste her.

Øv... men ja så kan jeg vel lære det.. men det jo min kærestes bil.. hva gør man så??

Anmeld

3. januar 2012

Den lykkelige

Stumpen skriver:

som jeg ser det får du en bøde på 1500

Hvor har du fået link fra? Ser jo en del bedre ud end det fra de andre.. men må jo nok indstille mig på klip og bøde..  øv hvor surt.. men så kan jeg jo lære det..
Menved du hvad de gør når det er kærestens bil?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.