Kan man tillade at blive sur over dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Levi&LilysMor

Synes det er utroligt at nogle familie medlemmer tror de har ret til at bestemme over andres børn!!!

De har slet intet at skulle have sagt og skal bare blande sig udenom, også selvom det er deres barnebarn... så synes ærligt talt at næste gang du får en sms eller et eller andet så skriver du til ham, at han skal stoppe omgående med at tro han skal bestemme over dit barn!!!

Han kunne sku da i stedet sige han håber hun er vågen til når gaverne skal åbnes og når der bliver skudt af, men nu er det altså heller ikke hans behov som skal dækkes lige meget hvad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Nessie

Jeg kan nu ikke lade være med at grine lidt af svigerfar

Det er da vist MEGET længe siden han har haft med små børn at gøre.
Tror hans hukommelse er lidt forvrænget, tvivler da på,at de har hevet deres børn op fra lur eller nattesøvn i den alder, bare for at have pylrede børn resten af dagen, eller dagen efter

Næste gang han siger at Laura ikke skal styre jeres liv, så sig, nej, men vi styrer hendes, og hun har brug for sin lur/nattesøvn, for jeg gider ikke et pylret barn resten af dagen.

Min far nævnte én gang at det var irriterende at min storebror og hans daværende ikke altid kom til tiden, for de kunne da bare vække ungen, men han fandt selv hirtigt ud af at det var helt tosset, og der har aldrig været noget med vores søn og søvn, tværtimod.

Anmeld

3. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker også at han gør det af et godt hjerte. Men når så det er sagt, så ska han jo heller ik styre jeres liv. Så er det da bedre at det er jeres datter som "styrer" det... Tror også jeg ville bede min kærste om at tage en snak med sin far om at blande sig lidt udenom, istedet for at det er dig som ska stå som skurken. Det vil siger at hans brok sms'er fremover ska gå til kærsten i stedet for til dig!! Bare et forslag. Vh stine

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Nej , det kan man ikke tillade sig at blive sur over .. Vores datter sov også ind i det nye år , og hun sov også fra langt de fleste gaver ..
Vi dansede dog tidligt om juletræet i år , for at hun kunne være med .. Man kan jo godt planlægge sådan noget

Anmeld

3. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Er anonym, da jeg ikke vil hænge min svigerfar ud.. Men min svigerfar valgte at blive pigefornærmet over at vores datter på 13 mdr. sov da vi skulle danse om juletræet og åbne gaver.. Klokken var over 21.30 og hun havde ikke sovet så godt i løbet af dagen.. Jeg lod det glippe og tækte ikke videre over det.. Før nytåraftensaften, hvor han igen brokkede sig over at hun sov sig ind i det nye år.. Han havde regnet med, at vi gik ind og vækkede hende, for at åbne gaver (hvilkte hun ikke ved hvad er endnu) plus at vi skulle vække hende for at se fyrværkeri..

Det syntes jeg ikke at han kan tillade sig at blive sur over! Hun skal jo passe sine sengetider, hvis ikke hun har fået sovet så meget i løbet af dagen 

Juleaften skete der ikke så meget herhjemme mht. gaver og familie, da vi kun var 3 (4 med Isabella). Men hun har løbende åbnet gaver 

Isabella sov også igennem det nye år, og jeg havde virkelig ikke tænkt mig at vække hende, blot for at hun kunne se noget fyrværkeri, som hun ikke ved hvad er endnu  

Næste gang skriver du en sms tilbage: "Laura styrer ikke vores liv, men prøver du?" Hehe 

Anmeld

3. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Han siger altid: "at vi ikke skal lad Laura styrer vores hverdag" - det han mener er, at vist han skal noget hvor han gerne vil have Laura med, skal vi vække hende, og holde hende vågn..

Eks. en dag skulle ham og min mand spille firmabowling, Laura plejede at sove første lur på det tidspunkt de skulle spille.. I denne periode sov hun ikke særlig godt, og jeg vil ahve hun skulle sove alt hvad hun kunne. Så jeg sagde vi ville tage en anden bil, og komme når hun var vågnet. Og der fik jeg så denne sms: " HUSK at Laura IKKE skal styrer Jeres liv!!!!!!!!"

Han bruger også altid denne sætning: "det gjorde vi, og biiip (min mand) og biiip (min svigerinde) har da ikke taget skadet"..

Jeg var blevet så sur så jeg havde sms'et tilbage " det husker vi skam også samt vi husker at FARFAR IKKE skal styrer Laura eller vores liv"

Anmeld

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet for det er jer der ved bedst hvor godt jeres barn har brug for søvn.
man kan ikk forvente at et barn på 13 måneder er vågen på den tid af dagen og da slet ikk hvis det ikk har sovet godt i løbet af dagen. gaver siger ikk barnet noget i den alder og hvis han så gerne vil ha set barnet åbne gaver kunne barnet ha fået sine gaver tidligere på dagen (det gjorde vi her da der var mange børn som ikk kunne vente)

og fyrværkeri siger heller ikk barnet noget endnu så det er da bedre bare at lade det sove ind i det nye år, for barnet er det jo bare en ny dag det ikk noget specielt for barnet bliver ældre.

barnet skal nok nå at opleve julegaver og fyrværkeri noget det bliver ældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.