SilasMor skriver:
Det synes jeg ikke han har ret til at blive sur over.
Det virker umiddelbart ikke som om han har nogen forståelse for at små børn har brug for søvn og bare bliver sure og træls hvis de bliver hevet ud af sengen for at tilgodese hans ønsker.
Vi havde selv meldt ud til jul at hvis Silas sov når der skulle pakkes gaver ud, så var det bare sådan og der var ikke nogen der sagde noget til det, andet end at det var forståligt.
Han havde dog sovet godt i løbet af dagen, så han fik selv lov til at pakke gaver ud 
Nytårsaften sov han fra det hele og det var helt fint med os. Han bliver først et år på fredag og forstår slet ikke noget af det.
Han siger altid: "at vi ikke skal lad Laura styrer vores hverdag" - det han mener er, at vist han skal noget hvor han gerne vil have Laura med, skal vi vække hende, og holde hende vågn..
Eks. en dag skulle ham og min mand spille firmabowling, Laura plejede at sove første lur på det tidspunkt de skulle spille.. I denne periode sov hun ikke særlig godt, og jeg vil ahve hun skulle sove alt hvad hun kunne. Så jeg sagde vi ville tage en anden bil, og komme når hun var vågnet. Og der fik jeg så denne sms: " HUSK at Laura IKKE skal styrer Jeres liv!!!!!!!!"
Han bruger også altid denne sætning: "det gjorde vi, og biiip (min mand) og biiip (min svigerinde) har da ikke taget skadet"..
Anmeld