I dag skal jeg til åbenhus ved SP, her skal jeg have hjælp til at beslutte om jeg skal stoppe med at amme eller der stadig skal kæmpes.
Jeg vil virkelig gerne amme ham, men det er bare så svært.
Mine bryster er deforme! 
Det er i hvert fald svært for mig at få ham lagt til, så jeg sidder godt og han får godt fat... Min ryg er helt ødelagt af at sidde i mærkelige stillinger for at få ham til at få ordentlig fat i suttebrikken/brystet.
Jeg synes, det virker til at være mælk i brysterne, men at lille mand falder i søvn, når den fede mælken begynder at løbe. Han sutter aktivt i 10 min, falder så i søvn. Vågner op når jeg flytter ham, skriger helt vildt, bliver lagt til igen, og så sover han igen efter 10 min eller før... I
I går aftes spiste/sov han i 2 timer ved det ene bryst og en 1 time ved det andet. Han brokker og hviler sig så i en time, hvor han så tager 120 mL MME... Og så sover han i 6 timer inden han så spiste igen.
Jeg vil så gerne have det her til at lykkes, men jeg kan ikke holde til fysisk (og derfor også psykisk) til at side i de samme stillinger i så mange timer.
Så en vigtig beslutning skal træffes i dag!
Mange hilsner
Henriette som trods amme problemer har det fantastisk
Anmeld