Skal ikke i statsforvaltningen i denne omgang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Hvor er det bare skønt at høre! Han er og bliver bare en kæmpe padde altså :-(

Kan vi hurtigt blive enige om. Nu hygger Silje og jeg bare lige som vi plejer og lader som om han ikke eksisterer. ( Selvom trodsalderen har gjort sit indtog.... MEGET... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Leneur

Mussen2 skriver:

Åh hvor dejligt. Hvor er det synd, at du skal trækkes med sådan en  nar, det er der ingen der fortjener

Ja desværre valgte jeg bare den forkerte mand som far til mit barn men guldklumpen kan jo ikke undværes og er nu glad for jeg har hende og nyder tilværelsen sammen med hende.

Anmeld

3. januar 2012

Leneur

Nessie skriver:

Hvor er det skønt

Når han opfører sig på den måde, egner han sig heller ikke til at være far, så han skal bare holde sig helt væk fremover

Tak. Håber nu også han arter sig men regner ikke med noget, så nu kan han ikke ramme mig mere. Det siger jo kun mere om ham end om mig i længden.

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Leneur skriver:

Tak. Håber nu også han arter sig men regner ikke med noget, så nu kan han ikke ramme mig mere. Det siger jo kun mere om ham end om mig i længden.

Lige præcis. Og den opførsel live jo heldigvis hurtigt gennemskuet af statsforvaltningen, hvis der skulle blive noget igen

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Kan vi hurtigt blive enige om. Nu hygger Silje og jeg bare lige som vi plejer og lader som om han ikke eksisterer. ( Selvom trodsalderen har gjort sit indtog.... MEGET... )

Dejligt Hvad siger hun da? Er hun bare på tværs?

Anmeld

4. januar 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Dejligt Hvad siger hun da? Er hun bare på tværs?

Hun er på tværs. Gør modsat af hvad man siger. Har hø i ørerne og bliver eddikesur når hun skal skiftes og hellere vil noget andet. Vil ikke holde i hånd når vi går ude på vejen. Smider med varerne når vi er ude at handle. Pyh ja og så vil hun heller ikke sove i sin egen seng så kalder længe for at jeg skal komme og griner højt når jeg kommer ind til hende, prøver at slå mig når hun gerne vil bestemme det hele og jeg siger nej,så ja vi har vores små daglige kampe lige pt men er jo også jordens dejligste som gerne vil nusse sin mor, kysse og er yderst hjælpsom når der skal dækkes bord og tømmes opvasker og når hun så siger elsker moar, går det hele jo igen....

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Hun er på tværs. Gør modsat af hvad man siger. Har hø i ørerne og bliver eddikesur når hun skal skiftes og hellere vil noget andet. Vil ikke holde i hånd når vi går ude på vejen. Smider med varerne når vi er ude at handle. Pyh ja og så vil hun heller ikke sove i sin egen seng så kalder længe for at jeg skal komme og griner højt når jeg kommer ind til hende, prøver at slå mig når hun gerne vil bestemme det hele og jeg siger nej,så ja vi har vores små daglige kampe lige pt men er jo også jordens dejligste som gerne vil nusse sin mor, kysse og er yderst hjælpsom når der skal dækkes bord og tømmes opvasker og når hun så siger elsker moar, går det hele jo igen....

Smiler... Jamen så er hun jo bare som alle andre 2½-årige Laura elsker også at hjælpe med borddækningen og opvasker har vi desværre ikke - endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.