Skal ikke i statsforvaltningen i denne omgang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Leneur

Idioten har aflyst ang. samvær, så statsforvaltningen foretager sig ikke yderligere med mindre han søger igen.

Han har blot gjort som forventet og jeg blev bare så glad og lettet og når/hvis han søger igen, må jeg bare slå koldt vand i blodet og lade være med at tage det ind. Så trods alt en god start på året, selvom mit tv er brændt af.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

wamse

weee sådan  Er glad på dine vegne 

Anmeld

3. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Super godt Lene!!!!!

Han skulle bare lige ødelægge din jul og gøre dig nervøs.

Jamen altså.. Den "mand" har jo knald i låget.

Anmeld

3. januar 2012

Jonatansmor

Skønt at høre. Skal man vride noget positivt ud af jeres situation, og det skal man jo - så er det vel konklusionen at han nu har latterliggjort dig så meget at du begynder at være imun?

Sådan ved jeg da min mor havde det med vores biologiske far - til sidst gad hun bare ikke frygte ham mere og han forsvandt da det ikke havde effekt mere. Vi krydser fingre for "din" idiot gør det samme

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Idioten har aflyst ang. samvær, så statsforvaltningen foretager sig ikke yderligere med mindre han søger igen.

Han har blot gjort som forventet og jeg blev bare så glad og lettet og når/hvis han søger igen, må jeg bare slå koldt vand i blodet og lade være med at tage det ind. Så trods alt en god start på året, selvom mit tv er brændt af.....

Hvor er det bare skønt at høre! Han er og bliver bare en kæmpe padde altså :-(

Anmeld

3. januar 2012

Mussen2

Åh hvor dejligt. Hvor er det synd, at du skal trækkes med sådan en  nar, det er der ingen der fortjener

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Hvor er det skønt

Når han opfører sig på den måde, egner han sig heller ikke til at være far, så han skal bare holde sig helt væk fremover

Anmeld

3. januar 2012

Leneur

wamse skriver:

weee sådan  Er glad på dine vegne 

Tak søde. Kan se du også har dit at trækkes med og håber det bedste for dig og din datter.

Anmeld

3. januar 2012

Leneur

RGN skriver:

Super godt Lene!!!!!

Han skulle bare lige ødelægge din jul og gøre dig nervøs.

Jamen altså.. Den "mand" har jo knald i låget.

Tak . Ja han har knald i låget og kunne heller ikke lade være med at grine da de ringede.

Anmeld

3. januar 2012

Leneur

Jonatansmor skriver:

Skønt at høre. Skal man vride noget positivt ud af jeres situation, og det skal man jo - så er det vel konklusionen at han nu har latterliggjort dig så meget at du begynder at være imun?

Sådan ved jeg da min mor havde det med vores biologiske far - til sidst gad hun bare ikke frygte ham mere og han forsvandt da det ikke havde effekt mere. Vi krydser fingre for "din" idiot gør det samme

Tak. Ja nu kan han bare komme an. Han vil ikke kunne gøre noget jeg ikke forventer af ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.