hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Så har du jo også noget at gå og glæde dig til, det er slet ikke så tosset

nemlig. og tid til at finde ud af hvor det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Nessie

NNM skriver:

nemlig. og tid til at finde ud af hvor det skal være.

Ha ha, ja det er jo en stor fordel at have et lokale

Anmeld

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Ha ha, ja det er jo en stor fordel at have et lokale

ja.

hvis der kommer mere end 50 så lejer jeg hekelfelt (som er et diskotek) og hvis ikke så bliver det nok selvskabslokalerne ved siden af hvor jeg bor

Anmeld

3. januar 2012

musse1

NNM skriver:

ja nu bliver jeg 22 den 11 april og vil derfor holde fødselsdag for venner den 14 april.
har jo så to børn og den ene er 6 måneder og den anden er 2 næsten 3 år.

min kæreste har sagt han ikk vil med og hellere vil blive hjemme og passe børnene så jeg kan få lov at hygge mig og drikke hvis det er de jeg vil og sådan.
og jeg har sagt at hvis det var kunne han jo bare passe den mindste og så kunne den store komme på camping med mine forældre.

men kan jeg godt tillade mig at det kun er den ene der kommer afsted mens den anden er hjemme ved farmand.

de er begge meget glade for deres far nemlig.

grunden til jeg meget gerne vil fejre min fødselsdag er at jeg ikk rigtig har fejret den siden jeg blev 18. der var lige den ene gang hvor ejg holdt med en veninde da jeg blev 20 men der var det mig der skulle rende rundt og sige til folk at de ikke måtte ryge inden for og at nu skulle deres skrues ned og altså være den mest ansvarlige og hun var enlig lige glad med reglerne og det hele. så nu da jeg ikk er gravid og jeg selv mener mine børn er gamle nok til at blive passet uden mor er der vil jeg holde min fest.

den store har flere gange været sammen med mormor og morfar i campingvognen og hun elsker det virkelig.

syns sagtens du kan sende den store afsted på caminping med mormor og morfar, alser nogle gange har børn også godt af, og ha deres bedste forældre eller forældre alene og de nyder det jo, skader ikke de er hver sit sted

så det syns jeg da i skal gøre, og så må du nyde aften 

Anmeld

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

musse1 skriver:

syns sagtens du kan sende den store afsted på caminping med mormor og morfar, alser nogle gange har børn også godt af, og ha deres bedste forældre eller forældre alene og de nyder det jo, skader ikke de er hver sit sted

så det syns jeg da i skal gøre, og så må du nyde aften 

det bliver også sådan.

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

NNM skriver:

ja.

hvis der kommer mere end 50 så lejer jeg hekelfelt (som er et diskotek) og hvis ikke så bliver det nok selvskabslokalerne ved siden af hvor jeg bor

Så bliver du da også fejret med manér

Anmeld

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Så bliver du da også fejret med manér

ja. det trænger jeg også til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.