NNM skriver:
ja nu bliver jeg 22 den 11 april og vil derfor holde fødselsdag for venner den 14 april.
har jo så to børn og den ene er 6 måneder og den anden er 2 næsten 3 år.
min kæreste har sagt han ikk vil med og hellere vil blive hjemme og passe børnene så jeg kan få lov at hygge mig og drikke hvis det er de jeg vil og sådan.
og jeg har sagt at hvis det var kunne han jo bare passe den mindste og så kunne den store komme på camping med mine forældre.
men kan jeg godt tillade mig at det kun er den ene der kommer afsted mens den anden er hjemme ved farmand.
de er begge meget glade for deres far nemlig.
grunden til jeg meget gerne vil fejre min fødselsdag er at jeg ikk rigtig har fejret den siden jeg blev 18. der var lige den ene gang hvor ejg holdt med en veninde da jeg blev 20 men der var det mig der skulle rende rundt og sige til folk at de ikke måtte ryge inden for og at nu skulle deres skrues ned og altså være den mest ansvarlige og hun var enlig lige glad med reglerne og det hele. så nu da jeg ikk er gravid og jeg selv mener mine børn er gamle nok til at blive passet uden mor er der vil jeg holde min fest.
den store har flere gange været sammen med mormor og morfar i campingvognen og hun elsker det virkelig.
selvfølgelig kan du godt sende den ene afsted uden den anden..

mon ikke den store vil nyde at være alene med mormor og morfar for en stund?? det er jeg ret sikker på..

Den lille opdager jo slet ikke at hun er alene med farmand, og storesøster kommer garanteret til at hygge sig så meget at hun ikke tænker over at far og lillesøster er derhjemme uden hende..
Anmeld