ubehaglig tur i brugsen :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

PsychedeliC skriver:

Jeg ved faktisk ikke om det er blevet meldt.. det håber jeg godt nok at det er.. ej, det må de ansatte på kontoret sikkert have gjort.. 

Vi er flyttet til folehaven i valby 

Øv en dårlig oplevelse Jeg kan godt forstå at du er rystet.

Det er ikke så langt fra hvor jeg bor  Jeg bor på den anden side af skinnerne ved Valby station.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

enrigtigfar?

Sørg lige for at få talt med nogen om det. Forretningen har måske en forsikring der kan dække nogen psykologsamtaler - det er ikke noget at spøge med når man oplever noget voldsomt - især når man har sit barn med sig!

Anmeld

3. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
PsychedeliC skriver:

Det havde jeg faktisk ikke oplevet før.. "kun" diverse grove overfald..

Selv om jeg har taget førstehjælp op til flere gange så synes jeg ikke man kan forberede sig på sådan noget .

Engang da jeg havde et arbejde i fakta som 16 årig der kom en meget grædefærdig og panisk kvinde ind med sit barn på 3-4 år som hang slapt i hendes arme.. han råbte om der ikke var nogle der ville ringe efter hjælp fordi barnet ikke trak vejret og der gjorde jeg så på trods af jeg sad i kassen. Selv om jeg havde taget førstehjælp så var jeg ikke i stand til at hjælpe det lille barn og der var heller ingen andre der "gad" at gå ud af den kø de stod i og hjælpe til

Hvordan endte det så med den lille og hvad var der sket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.