ubehaglig tur i brugsen :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

PsychedeliC

StineW79 skriver:

Føj en grim oplevelse. Må da håbe at der er noget overvågnings kamara eller noget udenfor butikken som evt har filmet overfaldet! Vh stine

Ja det håber jeg godt nok også.. så er der også en chance for at fange den syge mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

PsychedeliC

mor:) skriver:

puha sikke en  ubehagelig oplevelse

hvor på amager skete det? bor nemlig selv på amager.

Det var i folehaven i valby 

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

-Sigrid- skriver:

Ad ad ad!

Må man spørge hvorfor du ville se det, er du sygeplejerske eller bare almen nysgerrig? 

Jeg havde ikke set at det var SÅ voldsomt. Jeg ved ikke om man kan kalde mig nysgerrig men når der sker noget vil jeg altid gerne se om der er noget som jeg kan gøre 

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

LevisMor skriver:

puha en ubehagelig oplevelse  Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort...

Jeg var også rimlig stenet at se på da gik gik ind på kontoret 

Anmeld

2. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
PsychedeliC skriver:

Det var i folehaven i valby 

nå oki...sikke dog noget. kan godt forstå du blev forskrækket.

Anmeld

2. januar 2012

-Sigrid-

PsychedeliC skriver:

Jeg havde ikke set at det var SÅ voldsomt. Jeg ved ikke om man kan kalde mig nysgerrig men når der sker noget vil jeg altid gerne se om der er noget som jeg kan gøre 

Jeg mente ikke nysgerrig som noget negativt - kunne jo bare godt være du vidste noget om sådan noget knivstikkeri  

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

-Sigrid- skriver:

Jeg mente ikke nysgerrig som noget negativt - kunne jo bare godt være du vidste noget om sådan noget knivstikkeri  

Det havde jeg faktisk ikke oplevet før.. "kun" diverse grove overfald..

Selv om jeg har taget førstehjælp op til flere gange så synes jeg ikke man kan forberede sig på sådan noget .

Engang da jeg havde et arbejde i fakta som 16 årig der kom en meget grædefærdig og panisk kvinde ind med sit barn på 3-4 år som hang slapt i hendes arme.. han råbte om der ikke var nogle der ville ringe efter hjælp fordi barnet ikke trak vejret og der gjorde jeg så på trods af jeg sad i kassen. Selv om jeg havde taget førstehjælp så var jeg ikke i stand til at hjælpe det lille barn og der var heller ingen andre der "gad" at gå ud af den kø de stod i og hjælpe til

Anmeld

2. januar 2012

-Sigrid-

PsychedeliC skriver:

Det havde jeg faktisk ikke oplevet før.. "kun" diverse grove overfald..

Selv om jeg har taget førstehjælp op til flere gange så synes jeg ikke man kan forberede sig på sådan noget .

Engang da jeg havde et arbejde i fakta som 16 årig der kom en meget grædefærdig og panisk kvinde ind med sit barn på 3-4 år som hang slapt i hendes arme.. han råbte om der ikke var nogle der ville ringe efter hjælp fordi barnet ikke trak vejret og der gjorde jeg så på trods af jeg sad i kassen. Selv om jeg havde taget førstehjælp så var jeg ikke i stand til at hjælpe det lille barn og der var heller ingen andre der "gad" at gå ud af den kø de stod i og hjælpe til

Jeg håber virkelig det 'bare' var fordi de heller ikke vidste hvordan 

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

-Sigrid- skriver:

Jeg håber virkelig det 'bare' var fordi de heller ikke vidste hvordan 

Ja det håber jeg godt nok også.. jeg synes bare der var så mange mennesker så det undrede mig meget at der ikke var nogle der gjorde noget men måske har de tænkt det samme ..

Anmeld

2. januar 2012

-Sigrid-

PsychedeliC skriver:

Ja det håber jeg godt nok også.. jeg synes bare der var så mange mennesker så det undrede mig meget at der ikke var nogle der gjorde noget men måske har de tænkt det samme ..

Ja Men mon ikke de ville hjælpe en dreng som ikke kunne få vejre, hvis de kunne? 

Puha, ellers så er en plads i køen ALT for meget værd, og man skulle begynde på internet-shopping i stedet ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.