Fødsel og gave??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

twinny

Jeg fik to helt fantastiske smukke drengebørn og en meget meget stolt mand... Men jeg gav min mand nye fodboldstøvler... Da han havde hørt på mit brok i 9 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik om det tæller helt, men ca 1 uge inden jeg fik kejsersnit fik jeg en transpotabel dvd afspiller, fordi jeg var indlagt med svangerskabsforgifting. Vi havde nemlig ik tv på stuen på sygehuset. Fik sener også et video kamara, så jeg ku filme de ting vi lavede i de 3 1/2 uge vi endte med at være indlagt efter hun var født. Dejlig kærste! Vh stine

Anmeld

2. januar 2012

babyMark

da min søn blev født fik jeg et par øreringe med en lyseblå sten i og brllianter. der var en helt vild gave, men jeg var også rigtig syg og tæt på at miste livet, så min mand ville vise hvor taknemmelig han var.

Nu her ved fødslen af min datter fik jeg en pusletaske fra Oilily, som stod øverst på min ønskeseddel til min fødselsdag, som var 1 uge efter fødslen. Til min fødselsdag fik jeg nogle fremkaldte billeder af mine to børn, der holder i hånd og af mig der holder min datter på fødestuen....så sødt

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Vi gav hinanden  ANTON

Anmeld

2. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har læst om flere og kender flere der har fået gaver af deres kære mænd når de har født jeg syne det er utrolig smukt men også en sjov "tradition" men kom frisk og lad mig vide hvad din kære mand gav dig denne tråd skal IKKE handle om, om folk synes om det eller ej så beder jeg nemlig om at få den lukket da dette udelukkende er en " jeg fik xxxxx af min dejlige mand" tråd

Jeg har ik fået noget
Udover en helt igennem fantastisk søn med ham  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.