Fødsel og gave??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har læst om flere og kender flere der har fået gaver af deres kære mænd når de har født jeg syne det er utrolig smukt men også en sjov "tradition" men kom frisk og lad mig vide hvad din kære mand gav dig denne tråd skal IKKE handle om, om folk synes om det eller ej så beder jeg nemlig om at få den lukket da dette udelukkende er en " jeg fik xxxxx af min dejlige mand" tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg fik intet. - Prioterede at få mad udefra istedet for, for sygehusets mad var ækelt.

Men fik mange smukke blomster af resten af familien.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg fik intet. - Prioterede at få mad udefra istedet for, for sygehusets mad var ækelt.

Men fik mange smukke blomster af resten af familien.

Og det er jo også en dejlig ting at kunne få

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja.

De havde godtnok noget ulækkert mad på madplanen den uge.
Ikke lige det man har lyst til lige efter fødsel.

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja.

De havde godtnok noget ulækkert mad på madplanen den uge.
Ikke lige det man har lyst til lige efter fødsel.

Anmeld

2. januar 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har læst om flere og kender flere der har fået gaver af deres kære mænd når de har født jeg syne det er utrolig smukt men også en sjov "tradition" men kom frisk og lad mig vide hvad din kære mand gav dig denne tråd skal IKKE handle om, om folk synes om det eller ej så beder jeg nemlig om at få den lukket da dette udelukkende er en " jeg fik xxxxx af min dejlige mand" tråd

Jeg fik lov at have ham ved mig  vi giver ikke gaver til hinanden men syntes det er meget sødt! 

Anmeld

2. januar 2012

maria87

Anonym skriver:

jeg fik den kæmpe gave af min mand at han gjorde mig MOR

Anmeld

2. januar 2012

Tvillingemor80

Jeg havde sagt til manden at han ikke skulle købe noget til mig..

Men om natten da pigerne var faldet i søvn, tog han en gave frem han havde købt og gemt for mig ..

Det var en halskæde fra Pilgrim med en hånd der holder en ring og så kan man sætte vedhæng på .. Han havde så købt to vedhæng med en sølvstork med et guldtæppe i næbet med en lille baby i..

Oven på en hård fødsel og en gang narkose var jeg jo helt tudefærdig da han kom med den søde gave

Anmeld

2. januar 2012

DitteFisk

Jeg fik ikke en decideret gave, men jeg en riigtig smuk mor/barn-buket <3

Anmeld

2. januar 2012

Frøken J.

Jeg fik en rigtig smuk ring i hvidguld med en lille diamant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.