I 2012 skal jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Ciss

SussieThyssen skriver:

Jeg har stemt blankt, da jeg aldrig giver mig af med nytårsforsætter.
Jeg behøver ikke nytåret til at starte på nye ting....vil jeg lave ændringer så laver jeg dem 

De fleste holder alligevel ikke hvad de sætter sig for, så hvorfor opstille en liste, som kun er med til at give en dårlig samvittighed og forringe ens livskvalitet?
Det er langt sundere og mere livsgivende at sige: Jeg kunne godt tænke mig at ændre det og det..med tiden. Og en skønne dag, når man føler sig parat, så kan man gøre det..hvis man da stadig finder det nødvendigt.

Blot en tanke.

Held og lykke!

Kærligst
Sussie

Sikkert meget rigtig i det, du skriver.

For mig sker arbejdet ikke kun i januar. Men juleferien giver mig en lille pause til at indhente mig selv, så jeg har overskud til faktisk at gøre noget med de ting, jeg ønsker at ændre i mit liv. Det overskud behøver jeg, hvis jeg skal lykkes med ændringerne, så for mig fungerer nytårsforsæt mange gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Ciss

Aprilmor11 skriver:

Jeg har stemt tabe mig, motinere mere og så håber jeg at amor kommer forbi med pilen så der måske dukker en fornuftig og sød mand op Det er de 3 ting jeg ville opnå i 2012

Åh, det krydser jeg fingre for!

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Ciss skriver:

Wauw! Det er virkelig imponerende!

Godt arbejdet!

Jammen så er jeg også sikker på, at du klarer den sidste lille rest...

Mange tak jaa det tror jeg også helt klart jeg kan

Anmeld

3. januar 2012

Giraffen

Ciss skriver:

Forstår udemærket godt, hvad du mener. Selv oplever jeg, at det kan være vanskeligt at finde overskuddet til  f eks at ændrer vaner midt i en hektisk hverdag, hvor man bare lige akkurat klarer at hænge med på vognen. Så er det enklere, når man har haft ro til at tænke sig om i juleferien og så kan starte med nye vaner, når hverdagen starter igen i januar.

Uanset, sender de bedste ønsker for 2012.

kan være det er derfor nytårsforsæt ikke gir mening for mig, jeg har altid eksamener omkring jul og nytår så jeg oplever kun følelsen af ferie i sommerperioden, da alle andre 'ferier' er spækket med uni-sager

Anmeld

3. januar 2012

SS82

Tabe mig, spise sundt, træne mere 

Anmeld

3. januar 2012

FogL

Jeg skal såmænd "bare" føde.. 
Håber på at smide kiloene hurtigt, og måske smide lidt ekstra oveni hatten.. Men det er ikke noget jeg skal.. 

Anmeld

3. januar 2012

4kløver

Ciss skriver:

Ikke altid enkelt at få nok nattesøvn, nej.....

Lykke til!

Nej er begyndt at gå i seng efter 2 og med en baby og en på 2 så er man heldig vis de sover på samme tid så man kan tag en morfar.

Anmeld

3. januar 2012

Silas&Mille

Ciss skriver:

Det lyder, somom 2012 bliver et rigtig flot år for dig!!!

Håber jeg i hvert fald

Krydre alt hvad jeg har for at lillesøster bliver lige så nem som Silas  Vi har nemlig ikke haft noget som helst med ham her i hans første leveår

Anmeld

3. januar 2012

Krussedulle

Ciss skriver:

Åh, til lykke! Ja, så bliver 2012 da helt sikkert et fantastisk år!!!

Ja, det bliver et dejligt år   ... Min mand og jeg har i øvrigt også 1 års bryllupsdag 

Anmeld

3. januar 2012

-Sigrid-

Ciss skriver:

Nej, hvor spændende! Lykke til med de sidste par uger.

Ja, vi er nok mange, som forsøger  at tabe os nu, men det lyder, somom du har en rigtig god motivation.

Mange tak

Og jo, det mest pinlige ville da være hvis han ikke kunne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.