I 2012 skal jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

eliasogmor

Ciss skriver:

Wauw, det var ikke så lidt.

for alle eksamener, og så synes jeg, at dit sidste forsæt er rigtig godt!

ja jeg glæder mig skisme også til det er overstået....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

TR

Ciss skriver:

Det skal jeg krydse fingre for!

Taaaaak

Anmeld

3. januar 2012

twinny

Ciss skriver:

Ja, pludselig bliver man obs på sine egne dårlige vaner, som man ikke har lyst til at videreføre. Men det er ikke altid lige enkelt, at ændre den slags.

Lykke til  med dit fine forsæt!

jaa...

Anmeld

4. januar 2012

Benjamins'mor

Ciss skriver:

Ja, når man begynder at tænke, så er der altid ret meget, man kan prøve at blive bedre til, synes jeg... Godt vi har et helt år at gå på....

Ja lige præcis.

Anmeld

4. januar 2012

signe.

Ciss skriver:

Ja, egentlig er jeg bare lidt nysgerrig, og så synes jeg, det er lidt ok at se, at jeg ikke er den eneste, som har noget, jeg skal arbejde med nu....for mig er det kun sædvanlige: Jeg skal tabe mig (igen) og jeg skal have mere tid sammen med manden.

Jeg har vel indtryk af, at det der med at tabe sig, er det mest almene ønske. Men det kan jo være, at jeg tager fejl....

Der er helt sikkert nogen ting, jeg har glemt på listen, så skriv gerne en kommentar også.

Det er muligt at stemme på flere ting.

tabe mig, gå tidligere i seng og finde et arbejde

Anmeld

4. januar 2012

MariaJ

Jeg kender en der vælger et tema for det nye år i stedet for et nytårsfortsæt. Den tankegang kan jeg godt lide, fordi man ikke så nemt fejler, hvis man bare lover sig selv at have fokus på et bestemt område af sit liv i stedet for fx at skulle løbe tre gange om ugen eller noget andet meget specifikt.

Her er det altoverskyggende tema for det nye år at få en god graviditet resten af tiden og blive mor til to, når vi kommer så langt. Jeg vil gerne passe bedre på mig selv, og lige nu betyder det at prioritere både familietid og mig-tid, selvom det betyder at bruge mindre tid på arbejde og at vælge nogle opgaver fra jeg egentlig gerne ville have taget. Jeg vil have mere tid til at få rørt mig, for trænger virkelig til noget motion og kan mærke at denne graviditet er meget tungere end den forrige, fordi jeg er i dårlig form. Jeg håber vi skal få en masse familietid sammen, når babyen kommer og glæder mig til en sommer på barsel.

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Ciss skriver:

Det er jo også to rigtig vigtige ting!

Det er i hvert fald et højt ønske

Anmeld

8. januar 2012

Ciss

Giraffen skriver:

kan være det er derfor nytårsforsæt ikke gir mening for mig, jeg har altid eksamener omkring jul og nytår så jeg oplever kun følelsen af ferie i sommerperioden, da alle andre 'ferier' er spækket med uni-sager

Ja, så forstår jeg godt, at nytårsforsætter ikke lige er sagen!

for gode eksamener i år.

Anmeld

8. januar 2012

Ciss

Slott skriver:

Tabe mig, spise sundt, træne mere 

Ja, det kan jeg også skrive under på......

Anmeld

8. januar 2012

Ciss

ciepige skriver:

Jeg skal såmænd "bare" føde.. 
Håber på at smide kiloene hurtigt, og måske smide lidt ekstra oveni hatten.. Men det er ikke noget jeg skal.. 

Spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.