Kh - Hvornår stiger lønnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

jydeinden

LLN skriver:

Undskyld mit sure opstød. KH er ikke løn men en ydelse.

sorry at jeg siger det her.. men er det ikke lidt ligegyldigt hvad man kalder det? du ved jo godt selv at der er tale om KH og ikke om noget arbejdsrelateret, det står jo ret tydeligt.. så for mig virker den kommentar lidt som et forsøg på at sige at man ikke må kalde det løn fordi man er bedre end andre hvis man rent faktisk får løn.. og uanset hvad var det jo ikke det TS spurgte om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Hailiesmom11

jydeinden skriver:

sorry at jeg siger det her.. men er det ikke lidt ligegyldigt hvad man kalder det? du ved jo godt selv at der er tale om KH og ikke om noget arbejdsrelateret, det står jo ret tydeligt.. så for mig virker den kommentar lidt som et forsøg på at sige at man ikke må kalde det løn fordi man er bedre end andre hvis man rent faktisk får løn.. og uanset hvad var det jo ikke det TS spurgte om.

lige mine ord..

Nogle kalder det en ydelse andre kalder det løn...

Jeg ved udemærket godt jeg er på kontanthjælp, men derfor kan jeg godt kalde det løn alligevel...

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

lige mine ord..

Nogle kalder det en ydelse andre kalder det løn...

Jeg ved udemærket godt jeg er på kontanthjælp, men derfor kan jeg godt kalde det løn alligevel...

Helt enig.

Synes da bare folk skal lade være med at kommentere hvis de har et problem med at man kalder det for løn istedet for ydelse..

Jeg siger da heller ikke "jeg har fået ydelse idag" 

Jeg siger "jeg har fået løn" 

Det er da meget normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.