Kh - Hvornår stiger lønnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er på KH og min løn steg da jeg kom over de 12 uger i min graviditet. 

MEN den skal jo stige igen.

Hvornår gør den det?

Stiger KH når man går på barsel eller er det først når baby er kommmet til verdenen?

Håber der er nogen der kan svare på dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Filippa & Liva

Den stiger når du har født.

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Jeps når du har født og du behøver ikk at ringe til dem og fortælle at nu har du født for det får de af vide helt automatisk , og så sender de dig et brev

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Den stiger når du har født.

Så hvis jeg går over tid (er sat til 25/2) og går ind i marts måned, så får jeg først som forsørger fra den 1/4 eller hvordan? :/

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Jeps når du har født og du behøver ikk at ringe til dem og fortælle at nu har du født for det får de af vide helt automatisk , og så sender de dig et brev

Så hvis jeg går over tid (er sat til 25/2) og går ind i marts måned, så får jeg først som forsørger fra den 1/4 eller hvordan? :/

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Jeg gik 16 dage over tid og det med hørhøjet kh kom helt af sig selv . Jeg fødte den 1/7-10 så jeg fik ikke penge man får den 20 . Måtte vente 3 mdr og 20 dage

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Anonym skriver:

Hvis du føder inden den 30 så får du de der tilskud

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Jeg gik 16 dage over tid og det med hørhøjet kh kom helt af sig selv . Jeg fødte den 1/7-10 så jeg fik ikke penge man får den 20 . Måtte vente 3 mdr og 20 dage

Okay. Nu er jeg lige lidt forvirret.. Eller.. Mere end før faktisk.. 

Hvis jeg feks føder den 3/3 - så får jeg først som forsørger den 1/4 ?

Og børnecheck eller hvad det hedder vil jeg heller ikke få eller?

Fu*k det er forvirrende.. 

Anmeld

2. januar 2012

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Din KH stiger ligeså snart du har født og det sker automatisk i deres system at de kan se at du nu har født - derefter stiger din udbetaling.

Så hvis du f.eks. føder d. 20. i en måned, beregnes de sidste dage med i den udbetaling du får d. 1. når pengene går ind på din konto.

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Anonym skriver:

Okay. Nu er jeg lige lidt forvirret.. Eller.. Mere end før faktisk.. 

Hvis jeg feks føder den 3/3 - så får jeg først som forsørger den 1/4 ?

Og børnecheck eller hvad det hedder vil jeg heller ikke få eller?

Fu*k det er forvirrende.. 

Jeg fik først forhøjet den Måneden efter jeg havde født. 

Hvis du føder den 3/3 får du førstforhøjet næste gang der er penge. Hvis du føder den 26/2 regner de de sidste dage som forhøjet og derfor får du ikke fuldt ud forhøjet.

Hvis du føder før den 28/2 så får du den børnechek hvis du føder efter må du vente til næste udbetaling

Ja det er svært at finde rundt i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.