Bytteregler Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Jeg har fået en julegave købt for fleremåneder siden Føtex. Jeg har fået bmé men kan man forvente at få pengene tilbage?

På Føtex´ hjemmeside står der, at man kan bytte alle non-food varer 1 måned fra købsdatoen, men jeg ville gå ned og snakke for min syge moster - du kan jo højst få et nej

Måske du kan få et tilgodebevis - så kan du altid handle lidt dagligvarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

lycly

M (: skriver:

Ja, du går bare ind og beder om at få pengene retur (hvis du har bonen?). Det gjorde jeg selv sidste år..

Dog skal du være obs på, at de kan forsøge at "snyde dig", således at du kun får de penge tilbage varen koster NU (hvis den altså er på tilbud..)..

Jeg arbejder i føtex, og i de fleste føtexer behøver man ikke bon. Vi "snyder" ikke ved kun at give de penge tilbage som den koster nu. Hvis man ikke har en bon kan man jo ikke dokumentere hvad varen har kostet. Det kan jo blive rigtig dyrt for os, hvis vi bare stoler blindt på kunderne og giver dem det beløb tilbage som de påstår den har kostet. Tro mig, der er mange der prøver at udnytte det, så det er for at undgå at VI bliver snydt.

Anmeld

2. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg ville klart også prøve.

jeg købte en gave til Ramus i kvickly engang i november. da jeg senere fandt noget helt andet, gik jeg ned efter jul og fik den byttet uden problemer.

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Mussen2 skriver:

Jeg har bon, men det er en varer de ikke har i deres dagligdagen sortiment.

Alt hvad du kan dokumentere at du har købt i føtex, kan byttes i føtex . Uanset om det er spotvarer, avisvarer eller fast sortiment. Igen, jeg arbejder der

Anmeld

2. januar 2012

M (:

LunaLykke skriver:

Jeg arbejder i føtex, og i de fleste føtexer behøver man ikke bon. Vi "snyder" ikke ved kun at give de penge tilbage som den koster nu. Hvis man ikke har en bon kan man jo ikke dokumentere hvad varen har kostet. Det kan jo blive rigtig dyrt for os, hvis vi bare stoler blindt på kunderne og giver dem det beløb tilbage som de påstår den har kostet. Tro mig, der er mange der prøver at udnytte det, så det er for at undgå at VI bliver snydt.

Jeg siger heller ikke at det er et generelt problem, bare at hun skal være opmærksom på det, da jeg selv har prøvet det..

Skulle bytte en kjole, der havde kostet 200 kr, men da den i mellemtiden var kommet på tilbud til 50 kr, ville han ikke give mig mere - trods bon og prismærke..

Anmeld

2. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

har selv arbejdet i føtex i kunderservice...synes da ikke man plejer være så striks...man tager for det meste varen retur også selvom det er for sent..bare sig det som det er.

og der var en der skrev at man "snyder" kunden ved at give de penge det går ind til idag...det er vel fair nok når der ikke er en kvittering. så kan alle jo købe en vare på tilbud og retunere til fuld pris. man kan da være glad for de overhovedet vil give nogen penge tilbage uden kvittering.

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

LunaLykke skriver:

Alt hvad du kan dokumentere at du har købt i føtex, kan byttes i føtex . Uanset om det er spotvarer, avisvarer eller fast sortiment. Igen, jeg arbejder der

Jamredes er jo en super service.Jeg har fået bonen så tror jeg vil prøve nu du skriver dette indlæg. 

Anmeld

2. januar 2012

samantha1986

Mussen2 skriver:

Jeg har fået en julegave købt for fleremåneder siden Føtex. Jeg har fået bmé men kan man forvente at få pengene tilbage?

Mine to svigerinder er i føtex, og de fortæller at så længe man har bon kan man få byttet alt, og jeg mener alt. Nogen kommer med ting/tøj der er brugt og alligevel tager føtex det tilbage.

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Jamredes er jo en super service.Jeg har fået bonen så tror jeg vil prøve nu du skriver dette indlæg. 

Anmeld

2. januar 2012

lycly

M (: skriver:

OOkOks

Jeg siger heller ikke at det er et generelt problem, bare at hun skal være opmærksom på det, da jeg selv har prøvet det..

Skulle bytte en kjole, der havde kostet 200 kr, men da den i mellemtiden var kommet på tilbud til 50 kr, ville han ikke give mig mere - trods bon og prismærke..

Okay, det er så bare mega dårlig service, sådan gør vi ellers ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.