Bytteregler Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.076 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Mussen2

Jeg har fået en julegave købt for fleremåneder siden Føtex. Jeg har fået bmé men kan man forvente at få pengene tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

M (:

Jeg har fået en julegave købt for fleremåneder siden Føtex. Jeg har fået bmé men kan man forvente at få pengene tilbage?

Ja, du går bare ind og beder om at få pengene retur (hvis du har bonen?). Det gjorde jeg selv sidste år..

Dog skal du være obs på, at de kan forsøge at "snyde dig", således at du kun får de penge tilbage varen koster NU (hvis den altså er på tilbud..)..

Anmeld

2. januar 2012

Nemesis

Nej du kan intet forvente..heller ikke en ombytning når varen er købt for flere mdr. siden.

du kan være heldig at de her i byttetravlheden slet ikke kigger på datoen men du kan ikke være sikker.

:-) Sisse

Anmeld

2. januar 2012

Nessie

Man har jo normalt kun 14 dage at bytte i / få pengene retur, men synes da at du skal prøve. Det kan være at du er heldig

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

Nemesis skriver:

Nej du kan intet forvente..heller ikke en ombytning når varen er købt for flere mdr. siden.

du kan være heldig at de her i byttetravlheden slet ikke kigger på datoen men du kan ikke være sikker.

Ok. Jeg vil være led led ved at "snyde" dem. Havde nok tænkt mig at lægge kortene på bordet edelige den er købt for 3 mdr siden, men hvis jeg på forhånd ved de ikke vil bytte, så gider jeg ikke bruge tiden på at stille mig i byttekø.

Tænker lidt på hvor købsdato grænsen ligger for bytning af julegaver

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

Nessie skriver:

Man har jo normalt kun 14 dage at bytte i / få pengene retur, men synes da at du skal prøve. Det kan være at du er heldig

Også i Føtex. Og når det er julegave? Så mener jeg faktisk der er udvidet bytteservice, men ved det ikke

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

M (: skriver:

Ja, du går bare ind og beder om at få pengene retur (hvis du har bonen?). Det gjorde jeg selv sidste år..

Dog skal du være obs på, at de kan forsøge at "snyde dig", således at du kun får de penge tilbage varen koster NU (hvis den altså er på tilbud..)..

Jeg har bon, men det er en varer de ikke har i deres dagligdagen sortiment.

Anmeld

2. januar 2012

M (:

Mussen2 skriver:

Jeg har bon, men det er en varer de ikke har i deres dagligdagen sortiment.

Hm, så er det nok svært.. Så er det jo ikke sikkert de vil tage varen retur..

Anmeld

2. januar 2012

Nemesis

Mussen2 skriver:

Ok. Jeg vil være led led ved at "snyde" dem. Havde nok tænkt mig at lægge kortene på bordet edelige den er købt for 3 mdr siden, men hvis jeg på forhånd ved de ikke vil bytte, så gider jeg ikke bruge tiden på at stille mig i byttekø.

Tænker lidt på hvor købsdato grænsen ligger for bytning af julegaver

ja personligt ville jeg også sige det som det er, men tror ikke det er nogen stor mulighed for de tager den retur og slet ikke hvis det ikke er en vare der er i deres sortiment længere.

Anmeld

2. januar 2012

Nessie

Mussen2 skriver:

Også i Føtex. Og når det er julegave? Så mener jeg faktisk der er udvidet bytteservice, men ved det ikke

De plejer at være meget villige til at hjælpe. Så prøv og gå ned og tal med dem. Hvis det er en julegave, har du jo ligesom ikke kunnet bytte det før

Nogen gange står byttereglerne også bag på bonen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.