Vil I spammes (jul+nytår)? (advarsel: billed overload ;) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

molle85

Dejlige billeder af dig og prinsessen

Ser ud til i havde nogle gode dage

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Caroline86

molle85 skriver:

Dejlige billeder af dig og prinsessen

Ser ud til i havde nogle gode dage

Knus

tak søde.... det har også været nogle dejlige dage

Anmeld

3. januar 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor ser i dejlige ud  

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Caroline86 skriver:

tusind tak det er en af mine laster jeg ELSKER fest-kjoler og har MANGE også de meget store i gallakjole kategorien!

det er en KANON flyverdragt!!! jeg overvejer også at købe den i en størrelse større så hun kan få den igen næste vinter... den er bare SÅ lækker! Og så er der sådan nogle vildt smarte "indlæg" på måsen så de ikke bliver kolde når de sidder

Den vil jeg HELT klart anbefale

Iiih .. Hvem der dog havde kroppen (og pengene) til sådanne kjoler Hehe

Flyverdragten er desværre blevet udsolgt Men hvis du vil sælge Lauras , må du gerne sige til Hehe

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Iiih .. Hvem der dog havde kroppen (og pengene) til sådanne kjoler Hehe

Flyverdragten er desværre blevet udsolgt Men hvis du vil sælge Lauras , må du gerne sige til Hehe

øv hvor træls jamen skal da nok sige til hvis jeg vil sælge den til foråret når hun er færdig med den

Jeg er glad for endelig at kunne passe mine kjoler igen! Der har lige været nogle graviditets- (og amme-) kilo der ikke helt ville af men nu er de smidt og jeg kan hoppe i kjolerne igen

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Caroline86 skriver:

øv hvor træls jamen skal da nok sige til hvis jeg vil sælge den til foråret når hun er færdig med den

Jeg er glad for endelig at kunne passe mine kjoler igen! Der har lige været nogle graviditets- (og amme-) kilo der ikke helt ville af men nu er de smidt og jeg kan hoppe i kjolerne igen

Hehe ..

Man kan jo slet ikke se , at du har været gravid ! Er SÅ misundelig Hehe

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Hehe ..

Man kan jo slet ikke se , at du har været gravid ! Er SÅ misundelig Hehe

nu bliver hun jo altså også snart 2 år, så det var også på tide jeg fik smidt det sidste hihihi

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Caroline86 skriver:

nu bliver hun jo altså også snart 2 år, så det var også på tide jeg fik smidt det sidste hihihi

Jamen alligevel
Min mor var f.eks. 15 år om at smide vægten som min lillebror havde efterladt Hehe

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Jamen alligevel
Min mor var f.eks. 15 år om at smide vægten som min lillebror havde efterladt Hehe

åh gud hahahaha.... nej, det var jeg alligevel stædig nok til at de SKULLE af, de kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.