Vil I spammes (jul+nytår)? (advarsel: billed overload ;) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Laulund87

Hvor er hun dejlig og hvor er du bare smuk! Vil gerne snart se jer igen

P.S. Jeg kan virkelig se hvor meget større end Maria Laura er når hun sidder på scooteren.. Den er et kæmpe hit herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Maja_4000

Sikke nogle skønne billeder  

Og hold da op nogle kjoler du har !  .. Du ser jo vildt godt ud .. 

Lige et sidespring .. Hvordan er Lauras flyverdragt ? Har nemlig set den på tilbud i Babysam , så overvejer at købe den til næste vinter Hehe

Anmeld

2. januar 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Hvor er hun dejlig og hvor er du bare smuk! Vil gerne snart se jer igen

P.S. Jeg kan virkelig se hvor meget større end Maria Laura er når hun sidder på scooteren.. Den er et kæmpe hit herhjemme

skattepige!!!!

Vi bliver nødt til at finde en weekend hvor vi kommer over! Pigerne trænger også til at se hinanden igen

Anmeld

2. januar 2012

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Sikke nogle skønne billeder  

Og hold da op nogle kjoler du har !  .. Du ser jo vildt godt ud .. 

Lige et sidespring .. Hvordan er Lauras flyverdragt ? Har nemlig set den på tilbud i Babysam , så overvejer at købe den til næste vinter Hehe

tusind tak det er en af mine laster jeg ELSKER fest-kjoler og har MANGE også de meget store i gallakjole kategorien!

det er en KANON flyverdragt!!! jeg overvejer også at købe den i en størrelse større så hun kan få den igen næste vinter... den er bare SÅ lækker! Og så er der sådan nogle vildt smarte "indlæg" på måsen så de ikke bliver kolde når de sidder

Den vil jeg HELT klart anbefale

Anmeld

2. januar 2012

Svenne

Loa skriver:

Hvor ser hun bare ud til at hygge sig..... Og hvor er i bare begge flotte i jeres nytårstøj....

Dejlige gaver ser det også ud til hun har fået Hvor gammel er hun helt præcis? Overvejede nemlig en scooter til Isabella, men ved ikke om de kan finde ud af det når de er 1 1/2 år

Min søn har kørt scooter siden han var omkring 15 mdr. Så det tror jeg da sagtens, hun kan!

Anmeld

2. januar 2012

sarahb

Hvor er det bare så dejligt at se dig så skøn og smuk til trods for det du går igennem. Du må være meget stærk!!!!

Dejlige billeder og hvor er i begge skønne

Anmeld

2. januar 2012

Caroline86

sarahb skriver:

Hvor er det bare så dejligt at se dig så skøn og smuk til trods for det du går igennem. Du må være meget stærk!!!!

Dejlige billeder og hvor er i begge skønne

hvor er du sød 1000 tak

Anmeld

2. januar 2012

Laulund87

Caroline86 skriver:

skattepige!!!!

Vi bliver nødt til at finde en weekend hvor vi kommer over! Pigerne trænger også til at se hinanden igen

Ja tak!

Ja de gør så

Anmeld

2. januar 2012

Kruse90

Hej søøde
Hvor er det bare nogle fine billeder.
Og sikke en fed nytårskjole du har, du er jo piv fræk

Anmeld

2. januar 2012

Caroline86

Kruse90 skriver:

Hej søøde
Hvor er det bare nogle fine billeder.
Og sikke en fed nytårskjole du har, du er jo piv fræk

tak sveske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.