Hejsa :-)
Har lige født for små 3 uger siden og havde også en plan om uld uld uld, men fik ikke rigtig gjort noget i det og det er jeg sådan set glad nok for nu. Hun kommer i bodyer med lange ærmer og bliver ellers pakket godt ind når vi er ude, men hun kan nemt holde varmen. Lidt for godt faktisk, så jeg ville helt droppe det med uldet, hvis det var mig :-)
Held og lykke med det hele :-)
Enig. Jeg købte en masse uldbodyer til min nu knap 3 mdr. gamle søn og har ikke brugt dem. Det er simpelthen alt for varmt for ham at have dem på indenfor, og det er jo kropumuligt at skulle tage hans tøj af og give ham det på hver gang vi skal ud. Så jeg vil anbefale at vente lidt med uldundertøjet og se om du får et varmt barn. Så kan du jo nemt købe noget på nettet og få det sendt hjem på et par dage.
Det er en god idé at købe en fleecedragt til bilen. Køb en der er lidt for stor så den kan bruges i lidt længere tid.
M.h.t. hue har jeg været vildt glad for et par elefanthuer i uld til baby fra Joha. Så er baby varm om halsen og man slipper for at bruge halstørklæde, hvilket kan være ret bøvlet.
Anmeld