Garderobe til februar barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Mussen2

Camulla skriver:

Jeg har termin næste lørdag og har 2 fleecedragter. En tyk og en lidt tyndere. Vedhæfter lige billeder, for jeg synes de er så fine  

Og så futter og vanter til den tykke som ikke er lukket  

Oj, den blå er sød er den med velcro eller lynlås?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Camulla

Chalala85 skriver:

hmm ja det er altså en svær tid med nyfødte og overtøj  Jeg er lidt bange for hvis den bliver for varm, specielt fordi vinteren endnu ikke rigtig har været kold..

Ja, og især når den er helt lukket... Vi kan se på det til den tid. Så kan du måske købe min  

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Ja, og især når den er helt lukket... Vi kan se på det til den tid. Så kan du måske købe min  

Nåh ja, det ville da være super hvis det er  tak

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

Mussen2 skriver:

Oj, den blå er sød er den med velcro eller lynlås?

Det er med knapper mener jeg faktisk Man kan også få den i hvid, den er også så sød  

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

Chalala85 skriver:

Nåh ja, det ville da være super hvis det er  tak

Så lidt da, det ser vi på  

Anmeld

2. januar 2012

modesty

Hejsa :-) 

Har lige født for små 3 uger siden og havde også en plan om uld uld uld, men fik ikke rigtig gjort noget i det og det er jeg sådan set glad nok for nu. Hun kommer i bodyer med lange ærmer og bliver ellers pakket godt ind når vi er ude, men hun kan nemt holde varmen. Lidt for godt faktisk, så jeg ville helt droppe det med uldet, hvis det var mig :-) 

Held og lykke med det hele :-) 

Enig. Jeg købte en masse uldbodyer til min nu knap 3 mdr. gamle søn og har ikke brugt dem. Det er simpelthen alt for varmt for ham at have dem på indenfor, og det er jo kropumuligt at skulle tage hans tøj af og give ham det på hver gang vi skal ud. Så jeg vil anbefale at vente lidt med uldundertøjet og se om du får et varmt barn. Så kan du jo nemt købe noget på nettet og få det sendt hjem på et par dage.

Det er en god idé at købe en fleecedragt til bilen. Køb en der er lidt for stor så den kan bruges i lidt længere tid. 

M.h.t. hue har jeg været vildt glad for et par elefanthuer i uld til baby fra Joha. Så er baby varm om halsen og man slipper for at bruge halstørklæde, hvilket kan være ret bøvlet.

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Min søn er godtnok næsten et år, men tror du vil få mest ud af at købe langærmede bodyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.