Garderobe til februar barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Mussen2

Jeg er lige gået på barsel og skal til at havordener noget af alt det praktiske bla indkøbt lidt tøj til lillebror.kommer planlagt til d. 6. Feb. Så det bliver den kolde tid. Han har en lift og en voksi at sove i men hvad skal jeg have købt il ham:

Uldbodyer medkorte eller lange ærmer? Eller hva

En kørerdragt? I uld eller fleece?

Osv.....r

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

delimus

Hejsa :-) 

Har lige født for små 3 uger siden og havde også en plan om uld uld uld, men fik ikke rigtig gjort noget i det og det er jeg sådan set glad nok for nu. Hun kommer i bodyer med lange ærmer og bliver ellers pakket godt ind når vi er ude, men hun kan nemt holde varmen. Lidt for godt faktisk, så jeg ville helt droppe det med uldet, hvis det var mig :-) 

Held og lykke med det hele :-) 

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

delimus skriver:

Hejsa :-) 

Har lige født for små 3 uger siden og havde også en plan om uld uld uld, men fik ikke rigtig gjort noget i det og det er jeg sådan set glad nok for nu. Hun kommer i bodyer med lange ærmer og bliver ellers pakket godt ind når vi er ude, men hun kan nemt holde varmen. Lidt for godt faktisk, så jeg ville helt droppe det med uldet, hvis det var mig :-) 

Held og lykke med det hele :-) 

Tak for svar. Hvad bruger du så udover en langærmede Body?

Bruger du fleecedragt eller andet til når i skal ind og ud af bil osv?

Anmeld

2. januar 2012

delimus

Jeg har købt sådan en bamsedragt i H&M og så en hjelm, det er det :-) 

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

Mussen2 skriver:

Jeg er lige gået på barsel og skal til at havordener noget af alt det praktiske bla indkøbt lidt tøj til lillebror.kommer planlagt til d. 6. Feb. Så det bliver den kolde tid. Han har en lift og en voksi at sove i men hvad skal jeg have købt il ham:

Uldbodyer medkorte eller lange ærmer? Eller hva

En kørerdragt? I uld eller fleece?

Osv.....r

Jeg har termin næste lørdag og har 2 fleecedragter. En tyk og en lidt tyndere. Vedhæfter lige billeder, for jeg synes de er så fine  

Og så futter og vanter til den tykke som ikke er lukket  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Jeg har termin næste lørdag og har 2 fleecedragter. En tyk og en lidt tyndere. Vedhæfter lige billeder, for jeg synes de er så fine  

Og så futter og vanter til den tykke som ikke er lukket  

Hvor har du købt den blå?? Gosh den er bare sød

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

Chalala85 skriver:

Hvor har du købt den blå?? Gosh den er bare sød

Jeg har fået den i gave Den er fra Polarn o Pyret, et svensk mærke, mit yndlingsmærke  Den er købt i Sverige hvor min svigerfar bor, men man kan vist få det i Illum på 3. sal Den er ellers på halv pris lige nu på PoP´s hjemmeside til 225 svenske kroner..

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Jeg har fået den i gave Den er fra Polarn o Pyret, et svensk mærke, mit yndlingsmærke  Den er købt i Sverige hvor min svigerfar bor, men man kan vist få det i Illum på 3. sal Den er ellers på halv pris lige nu på PoP´s hjemmeside til 225 svenske kroner..

Hvor tyk er den? Har termin 11/3 mere om den bliver for varm.. men gud hvor er den lækker

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

Chalala85 skriver:

Hvor tyk er den? Har termin 11/3 mere om den bliver for varm.. men gud hvor er den lækker

Den er faktisk ikke så tyk igen, men det er jo fleece... Og sådan noget overtøj behøver jo ikke at være tykt for at varmt, det kan det godt være alligevel. Den er sikkert god den første måned, men mon ikke den så bliver for varm? Hmm, jeg ved det ikke... De vokser jo også så hurtigt, så spørgsmålet er om de kan passe den meget længere? Det er str. 0-3 mdr...

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Den er faktisk ikke så tyk igen, men det er jo fleece... Og sådan noget overtøj behøver jo ikke at være tykt for at varmt, det kan det godt være alligevel. Den er sikkert god den første måned, men mon ikke den så bliver for varm? Hmm, jeg ved det ikke... De vokser jo også så hurtigt, så spørgsmålet er om de kan passe den meget længere? Det er str. 0-3 mdr...

hmm ja det er altså en svær tid med nyfødte og overtøj  Jeg er lidt bange for hvis den bliver for varm, specielt fordi vinteren endnu ikke rigtig har været kold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.