Udsalg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Laulund87

Har købt en softshelljakke til min datter i H&M til 100 kr

Så jeg har købt Allstars sko til mig selv med 30% rabat..

Tror jeg skal ud og kigge på sko til foråret til min datter hvis jeg tør det allerede.. Skal også lige kigge om hun skal have regntøj og termotøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

hautecouture

Jeg havde et par MUST HAVE bukser til Aya fra Krutter, som jeg bestilte på nettet igår. Et par alm lilla velourbukser og de søøødeste jeg endnu har set i mørklilla babyfløjl med egern - indtil jeg idag på nettet så et par brune med sommerfugl på *suuuk

Har også tænkt hun skal have lidt lækkert legetøj fra sebra og smallstuff og så har min svigermor netop sørget for, at mor her fik sine to yndlings babydragter fra Ej Sikke Lej da hun var i Magasin den anden dag ) Jeg kunne købe mig fattig i børnetøj og (lækkert) legetøj

Anmeld

2. januar 2012

LouiseRH

Jeg var afsted i fredags og gik vidst en smuuuuuuuule amok i h&m

Fik købt lidt ventetøj til mig selv - 1 par bukser og 2 bluser.

Og så fik jeg også købt en del til lillepigen i maven: 1 body, 1 bluse, 1 t-shirt, 2 par bukser og 2 kjoler (den ene fra noa noa)

Elsker udsalg

Anmeld

2. januar 2012

Dinna88

Jeg kan nærmest ikke gå i H&M uden at komme derfra med noget... Men har beherset mig!!! Har kun købt en enkelt kjole, sat ned fra 250 kr. til 100 kr.  

Er desuden nu ejer af bestik for 2200 kr, men har kun givet 400!! (Og fået det ene sæt i gave) Sættene var sat ned fra 750 kr. til 200 kr.

Ydermere har jeg købt Raavad gryder for 800 kr, man sparede vist 400 kr.

Oooog en elkedel sat ned til 350 kr. Jeg er sådan lidt småforelsket i den   http://webshop.coop.dk/vare/obh-nordica-kogekande-model-6448-dome-creme/5708642064484 - se lige den lækre skattebasse! Det er et tilfældigt link

Jeg er helt sikkert ikke færdig endnu. Det afhænger af hvor gode de kommende tilbud er

Anmeld

2. januar 2012

roenlund

Happiness skriver:

Nøj hvor er det bare fedt Kunne godt finde på at købe det samme bare i grønt til min søn Men tør næsten ikke, da det jo ikke er til af vide hvad størrelse han er til den tid...

Jeg vil så gerne have det i grønt til lillemanden til næste år, men kan ikke ifnde str på tilbud på nettet nogen steder ØV ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.