Udsalg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Mussen2

Er der nogle af jer der skal på udsalg og hvad skal i have? Jeg skal ikke som sådan haVe køtilbud. Men skal da have lidt forskelligt bla.

Libero bleer i BilKa. Vi skal have fyldt kælderen op

Og så en dyne til dstovters datter. Da hun netop er begyndt at sove indenfor hos DP. 

Regner også med at skal have købt tøj til lillebror, som ligger i maven og noget til vores datter. Smt en flyverdragt til hende.

Hvad skal i andre have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg har været på januar udsalg i fredags, skal måske igen idag.

Jeg fik købt nogle bukser og en trøje til mig selv, dog skal trøjen byttes da jeg har fundet et hul i den.

Så fik jeg købt 12 stks tøj til min søn som hans fødselsdagsgave til den nette sum af 501 kr.

Og min kæreste fik to cardigans for 300 kr i Jack and Jones.

Hvis vi skal afsted idag skal jeg op og have en iPhone 4, min lillebror køber nemlig min. Og så skal den trøje self. byttes.

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

Benjamins'mor skriver:

Jeg har været på januar udsalg i fredags, skal måske igen idag.

Jeg fik købt nogle bukser og en trøje til mig selv, dog skal trøjen byttes da jeg har fundet et hul i den.

Så fik jeg købt 12 stks tøj til min søn som hans fødselsdagsgave til den nette sum af 501 kr.

Og min kæreste fik to cardigans for 300 kr i Jack and Jones.

Hvis vi skal afsted idag skal jeg op og have en iPhone 4, min lillebror køber nemlig min. Og så skal den trøje self. byttes.

Skønt med lidt til garderoben.

Hvor har du købt børnetøj?

Anmeld

2. januar 2012

Toshiba

Mussen2 skriver:

Er der nogle af jer der skal på udsalg og hvad skal i have? Jeg skal ikke som sådan haVe køtilbud. Men skal da have lidt forskelligt bla.

Og så en dyne til dstovters datter. Da hun netop er begyndt at sove indenfor hos DP. 

Regner også med at skal have købt tøj til lillebror, som ligger i maven og noget til vores datter. Smt en flyverdragt til hende.

Hvad skal i andre have?

jeg har shoppet vinter tøj til næste vinter..... TOTAL lækkert... og BILLIGT

Og lidt tøj,  Liva fået penge i fødselsdagsgave - der er også købt tøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2012

Happiness

Toshiba skriver:

jeg har shoppet vinter tøj til næste vinter..... TOTAL lækkert... og BILLIGT

Og lidt tøj,  Liva fået penge i fødselsdagsgave - der er også købt tøj

Nøj hvor er det bare fedt Kunne godt finde på at købe det samme bare i grønt til min søn Men tør næsten ikke, da det jo ikke er til af vide hvad størrelse han er til den tid...

Anmeld

2. januar 2012

Toshiba

Happiness skriver:

Nøj hvor er det bare fedt Kunne godt finde på at købe det samme bare i grønt til min søn Men tør næsten ikke, da det jo ikke er til af vide hvad størrelse han er til den tid...

jeg har brugt denne vinter på at finde de rigtige str. i Hummel - sååå NU har jeg styr på det - så har jeg taget 2 nr. størrer - det kommer nok til at passe

I år bruger hun fra str. 74 - 92 i Hummel

Så de små ting i år - er også købt små til næste år - og ligedan med de store

Det ser meget fornuftigt ud i str

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Mussen2 skriver:

Skønt med lidt til garderoben.

Hvor har du købt børnetøj?

Jeg har købt en del trøjer i H&M, og der købte jeg også et par bukser til min søn.

Så har jeg købt lidt i 3 par bukser i Name-IT og en trøje.

Anmeld

2. januar 2012

Happiness

Toshiba skriver:

jeg har brugt denne vinter på at finde de rigtige str. i Hummel - sååå NU har jeg styr på det - så har jeg taget 2 nr. størrer - det kommer nok til at passe

I år bruger hun fra str. 74 - 92 i Hummel

Så de små ting i år - er også købt små til næste år - og ligedan med de store

Det ser meget fornuftigt ud i str

Tak for råd! Det må jeg bruge næste vinter på Lukas bruger 68-74 i deres tøj nu. Men har ikke prøvet overtøjet endnu, andet end elefanthuen.

Anmeld

2. januar 2012

Toshiba

Happiness skriver:

Tak for råd! Det må jeg bruge næste vinter på Lukas bruger 68-74 i deres tøj nu. Men har ikke prøvet overtøjet endnu, andet end elefanthuen.

ja deres flyverdragter syntes jeg er vooolsomt store...

normalt bruger hun 80-86 i Hummel

flyverdragt kun str. 74

Hendes jakke derimod er str. 92

Så ja prøv dig frem... det gjorde jeg - købte brugt - og skulle gennem 3 flyverdragter før jeg fandt ud af hun bruger SÅ meget mindre end alt andet i samme mærke

Anmeld

2. januar 2012

th

Mussen2 skriver:

Hvad skal i andre have?

har købt autostol i bilka i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.