hoster og kaster op ! -meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

MelikkazMoar

Zafir skriver:

Det gjorde Frigg i ugen op til jul. Hun havde altså lungebetændelse... Så måske skulle du køre til vagtlægen?

God bedring med hende.

tak .. har en tid hos lægen her i eftermiddag.. så håber de kan fortælle mig hvad det er ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Zafir

MelikkazMoar skriver:

tak .. har en tid hos lægen her i eftermiddag.. så håber de kan fortælle mig hvad det er ..

God idé. Frigg fik det bedre så snart hun startede med pencilinen. :-)

Anmeld

2. januar 2012

Sildefisk

kan også være astmatisk bronchitis, det var den måde det startede på med min søn, hoste med efterfølgende opkast af slim.

God bedring

Anmeld

4. januar 2012

MelikkazMoar

myr81 skriver:

kan også være astmatisk bronchitis, det var den måde det startede på med min søn, hoste med efterfølgende opkast af slim.

God bedring

ja, lægen siger der ikke er noget .. den virus hun har haft har hun selv nedbrudt, så der er kun hosten tilbage..

så nu ser vi tiden an, ind til fredag morgen .. og hvis hosten ikke er aftaqgende der, ringer vi til lægen igen..

Anmeld

7. januar 2012

evamor

Anton (11 mdr) har haft nogenlunde samme tur. Hoste, slim, opkast, let feber. Og han er blevet tjekket for alt hos lægen, i flere omgange. Men der skulle ikke være noget, andet end virus. Men han har godt nok været længe om at komme over det (et par måneder). Vi har også fået at vide at han skal have masser af vand. Og han sover med hævet seng.

KH Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.