hoster og kaster op ! -meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.249 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

MelikkazMoar

hej piger..

melikka har været meget skidt her til aften, hun hoster som en gammel dame der ryger for meget .. midt i al hosten er hun så her til sen aften begyndt at kaste op af hosten.. hun var lagt i seng som normalt, da jeg var oppe og kigge til hende var hele hendes madres og hende selv inklusiv helt våd af opkast. og hun har nu flere gange badet både mor og far i opkast..

spørgsmålet er om det er noget jeg kan gøre for hende ? give hende eller noget ?

hun er 7 mdr. og bryst barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Åhh lille pus. 

God bedring

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Åhh lille pus. 

God bedring

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

2. januar 2012

MelikkazMoar

numsefisk skriver:

Åhh lille pus. 

God bedring

jo tak..

ja det er ikke rart.. men hun er heldigvis ikke en der græder eller klynker.. hun brækker sig og griner bagefter..

så det er lidt hårdt for mor her at sætte et ordenligt ansigt på

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

Det gjorde Frigg i ugen op til jul. Hun havde altså lungebetændelse... Så måske skulle du køre til vagtlægen?

God bedring med hende.

Anmeld

2. januar 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville ringe til lægevagten

Anmeld

2. januar 2012

camillakrath

MelikkazMoar skriver:

hej piger..

melikka har været meget skidt her til aften, hun hoster som en gammel dame der ryger for meget .. midt i al hosten er hun så her til sen aften begyndt at kaste op af hosten.. hun var lagt i seng som normalt, da jeg var oppe og kigge til hende var hele hendes madres og hende selv inklusiv helt våd af opkast. og hun har nu flere gange badet både mor og far i opkast..

spørgsmålet er om det er noget jeg kan gøre for hende ? give hende eller noget ?

hun er 7 mdr. og bryst barn..

Benjamin fejler præcis det sammen. Han er 8 måneder.

Jeg snakkede med vagtlægen idag (mest pga det opkast), og han fortalte mig at det er deres måde at få renset deres luftveje. Altså at han får slimen op.

Han sagde MASSER af væske. Gerne vand. Det gør båden slimen "tyndere", og sørger for de ikke blir sløje når de kaster deres mad op.

Anmeld

2. januar 2012

SHERO

Det samme gjorde Elias dagene op til jul og næsten en uge frem... Han fik feber efter et par dage... Lægen sagde det var en virus.. Men jeg ville også lige få det tjekket, for risikoen for lungebetændelse er der jo...

Anmeld

2. januar 2012

MelikkazMoar

camillakrath skriver:

Benjamin fejler præcis det sammen. Han er 8 måneder.

Jeg snakkede med vagtlægen idag (mest pga det opkast), og han fortalte mig at det er deres måde at få renset deres luftveje. Altså at han får slimen op.

Han sagde MASSER af væske. Gerne vand. Det gør båden slimen "tyndere", og sørger for de ikke blir sløje når de kaster deres mad op.

godt så gjorde jeg det rigtige i går/inat/ imorges.. hun har tømt sin tude kop, jeg ved ikke hvor mange gange.. og då bryst.. hun vil ikke ha rigtig mad..

Anmeld

2. januar 2012

MelikkazMoar

Tullen85 skriver:

Det samme gjorde Elias dagene op til jul og næsten en uge frem... Han fik feber efter et par dage... Lægen sagde det var en virus.. Men jeg ville også lige få det tjekket, for risikoen for lungebetændelse er der jo...

har tid her kl 14 idag også for lige at få det kigget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.