Barselorlov.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Valle81

Det kan du sagtens, men er det privatpasning altså en privat vuggestue ni i har ret vik tilskud ydes der ikke tilskud så længe du er på barselsdagpenge. Den eneste forskel der er er om det er privat eller offentlig pasning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Muffinmus

jeg fik af vide på kommunene at man som regl tilmeldte ens barn 1 mdr til 14 dage før ens barsel sluttede hvis muligehden var der til en god indkøring, men at de ikke havde pladsgaranti før selve opskrivningen omkring barslens slutning.

Anmeld

2. januar 2012

Carina:-)

mor2011_ skriver:

DU kan fortsætte din barsel selvom dit barn er i vuggestue/dagpleje du får stadig barselsdagpenge 

Det er sgu grotesk

Troede barsel var for børnene?

En ting er at man starter en måned før fordi man vil køre ind.

Men flere uger/mdr før?

Så kan det off. lige betale mor for at gå og hygge sig,samtidig med at baby koster det off i pasning.

Sørgeligt,hvis der er nogen der gør sådan....Kender heldigvis ikke selv nogen.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

DU kan fortsætte din barsel selvom dit barn er i vuggestue/dagpleje du får stadig barselsdagpenge 

okay

ja jeg er på barlesdagpenge

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jeg fik af vide på kommunene at man som regl tilmeldte ens barn 1 mdr til 14 dage før ens barsel sluttede hvis muligehden var der til en god indkøring, men at de ikke havde pladsgaranti før selve opskrivningen omkring barslens slutning.

okay

men tænker at ville få ham skrivet op.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er sgu grotesk

Men flere uger/mdr før?

Så kan det off. lige betale mor for at gå og hygge sig,samtidig med at baby koster det off i pasning.

Øh jeg har jo ikke sagt at han skulle starte lang tid inden min barsel er slut.

har da tænke mig han skulle have hjemme ved mig ind til den næsten er slut. men han må vel godt starte 1-2 uger før sådan har han jo har ventet sig til det.

Anmeld

2. januar 2012

mor2011_

Carina:-) skriver:

Det er sgu grotesk

Men flere uger/mdr før?

Ja. Men før du dømmer hende så tænk dig om om hun har måske grund til det? Måske er det noget sygdom, Måske mangler hun overskud lige pt eller har andre problemer det er ikke altid sort og hvid som man tro.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.