Barselorlov.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger.

Har et spørgermål som jeg håber nogle af jer kan svar mig på.

hvis nu jeg tilmelder min søn i vuggestue/ dagpleje inden min barselorlov er slut, stopper den så eller kan jeg holde de sidst uger-mdr ?

eller hvordan er reglerne ?

håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Nea85

Anonym skriver:

Godaften piger.

Har et spørgermål som jeg håber nogle af jer kan svar mig på.

hvis nu jeg tilmelder min søn i vuggestue/ dagpleje inden min barselorlov er slut, stopper den så eller kan jeg holde de sidst uger-mdr ?

eller hvordan er reglerne ?

håber i kan hjælpe

Jeg kigger lige med her, for min kæreste står i samme situation..

Anmeld

1. januar 2012

Noneother

Jeg tilmeldte min søn 1½ måned inden jeg begyndte, og der var ingen der kom og sagde at jeg skulle stoppe min barsel.

Tror roligt du kan gøre som du vil der. Mener ikke at det har nogen betydning overhovedet.

Anmeld

1. januar 2012

Nea85

Noneother skriver:

Jeg tilmeldte min søn 1½ måned inden jeg begyndte, og der var ingen der kom og sagde at jeg skulle stoppe min barsel.

Tror roligt du kan gøre som du vil der. Mener ikke at det har nogen betydning overhovedet.

Heller ikke hvis man er på barselsdagpenge?

Er det ikke noget med at man kan udskyde barslen til barnet er 9 (eller deromkring) år gammel - så burde der jo i hvert fald ikke være problemer

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Okay tak

mener også jeg har en veninde der har gjordt det. men kan ikke rigtig finde ud af de dejlig regler der nu er hehe

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Er det ikke noget med at man kan udskyde barslen til barnet er 9 (eller deromkring) år gammel - så burde der jo i hvert fald ikke være problemer

Jo det læst jeg også noget om.

men kunne ikke rigtig lige finde ud af det.

Anmeld

2. januar 2012

Noneother

Nea85 skriver:

Altså jeg var jo desværre på kontanthjælp der, så ved det ikke helt. men der er i hvert fald osse noget med at hvis man slutter sin barsel tidligt, så kan man holde den på et senere tidspunkt.
Det var der en fra min mødregruppe der gjorde.

Anmeld

2. januar 2012

Noneother

Okay tak

mener også jeg har en veninde der har gjordt det. men kan ikke rigtig finde ud af de dejlig regler der nu er hehe

Jeg tror ikke der er nogen i hele Danmark der kan finde ud af alle de regler... Ikke engang dem der laver dem

men jeg mener helt bestemt at du har krav på barsel. om du får barnet passet eller ej. Det er op til den enkelte.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg tror ikke der er nogen i hele Danmark der kan finde ud af alle de regler... Ikke engang dem der laver dem

men jeg mener helt bestemt at du har krav på barsel. om du får barnet passet eller ej. Det er op til den enkelte.

Nej alle de regler.

okay. men det må jeg jo lige finde ud af

Anmeld

2. januar 2012

mor2011_

DU kan fortsætte din barsel selvom dit barn er i vuggestue/dagpleje du får stadig barselsdagpenge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.