Skal jeg skælde ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Gaia

Den kommende far skriver:

vi fik at vide da vi blev indlagt på sygehuset at den telefon netop kun blev brugt i nødstilfælde.

Så synes jeg i skal henvende jer til personalet og sige 1) i troede telefonen kun blev brugt i nødstilfælde 2) ati faktisk blev smadder bange så I ser gerne at de overholder dette! For år i har fået det at vide, så har de dælme at huske det. Synes ikke i skal skælde ud som sådan, men imorgen synes jeg i skal tage fat i jeres kontakt person på sygehuset ( går ud fra i er tilknyttet en læge som fungerer som jeres kontaktperson) og så skal i fortælle oplevelsen. Så denne kontaktperson kan specificerer overfor det øvrige personale at de lige skla huke at den telefon kun er til livsvigtige opkald. Jeg er sikker på at den sygeplejeske som ringede desværre ikke har været bekendt med reglen og deror bare troet det var en telefon til alm. Brug. Hun har helt sikkert ikke ville skræmme jer, men når det er sagt synes jeg faktisk i er berettiget til at være vrede for i blev jo rigtig bange. Og det jo ik lige det i har brug for. Det må havde været smadder ubehageligt. Derfor er det vigtigt at i får sagt det til enten kontaktpersonen eller personalet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Gaia

Tror faktisk ved nærmere eftertanke at jeg var blevet tosset. Det er bare dårlig stil af sygeplejesken at hun ikke kender reglerne! Så i skal sørme melde det ud, men selvf så stille og roligt som i nu kan. Nåja håber det forrige gav mening. Skriver fra ipaden og nogle gange glipper bogstaverne selvom jeg trykker på deM. 

Anmeld

1. januar 2012

channie-g

som de fleste herinde efterhånden ved er vi indlagt på skejby sygehus da vores søn blev født i uge 28 (27+3)

Vi bor derfor på sygehuset. På vores værelse har vi en tlf så sygeplejerskerne kan få fat på os i tilfælde af at der sker vores dreng noegt og vi skal komme med det samme.

Her til aften ringede telefonen lige pludselig og både min kæreste og jeg fløj op af stolene og jeg tog telefonen. der løb alle mulige føleleser igennem mig for vi troede vores søn i værste tilfælde var ved at dø. 

Sygeplejersken ringede for at spørge hvilken model min kærestes udmalkningsmaskine er. For satan hvor blev vi forskrækket. Hvordan kan hun få tanken at ringe til en nødtelefon for at spørge om den slags. 

Skal jeg bare stille og roligt sige til hende at hun ikke skal gøre det en anden gang eller kan jeg godt tillade mig at skælde hende ud?

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

stort tillykke med de 3 ugers føz´dag... og rigtig godt nytår, krydser  alt hvad jeg kan for at det nye år bliver super fantastisk og at i snart kan komme hjem med den lille viktor....

knuzz og mange tanker

Anmeld

1. januar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

som de fleste herinde efterhånden ved er vi indlagt på skejby sygehus da vores søn blev født i uge 28 (27+3)

Vi bor derfor på sygehuset. På vores værelse har vi en tlf så sygeplejerskerne kan få fat på os i tilfælde af at der sker vores dreng noegt og vi skal komme med det samme.

Her til aften ringede telefonen lige pludselig og både min kæreste og jeg fløj op af stolene og jeg tog telefonen. der løb alle mulige føleleser igennem mig for vi troede vores søn i værste tilfælde var ved at dø. 

Sygeplejersken ringede for at spørge hvilken model min kærestes udmalkningsmaskine er. For satan hvor blev vi forskrækket. Hvordan kan hun få tanken at ringe til en nødtelefon for at spørge om den slags. 

Skal jeg bare stille og roligt sige til hende at hun ikke skal gøre det en anden gang eller kan jeg godt tillade mig at skælde hende ud?

Mvh

Den kommende far

Jeg forstår udmærket jeres forskrækkelse, og hvor VAR det godt, det var falsk alarm! Det ville jeg holde fast i - og så stille og roligt tale med sygeplejersken om episoden. Jeg kan ikke se, hvad godt der skulle kunne komme ud af at skælde ud.

Anmeld

2. januar 2012

2babygirls

Mvh

Den kommende far

Jeg ville nu ikke skælde ud. Hun har nok haft brug forinformationen hurtigt, og de går i forvejen mange skridt, så det var nok den bedste løsning på det tidspunkt, nød-tlf eller ej.

Men jeg ville nok sige at I blev skræmte over tlf'en ringede.

Anmeld

2. januar 2012

Sofia

Jeg synes ikke du skal skælde ud Du kan evt spørge dem, om telefonen er beregnet til alle slags spørgsmål/informationer eller om den kun er til "worst case". Så ved du hvad du kan forvente.

Godt nytår

Anmeld

2. januar 2012

Den kommende far

Tina&Martin skriver:

Jeg ville nu ikke skælde ud. Hun har nok haft brug forinformationen hurtigt, og de går i forvejen mange skridt, så det var nok den bedste løsning på det tidspunkt, nød-tlf eller ej.

Men jeg ville nok sige at I blev skræmte over tlf'en ringede.

ved hvad du mener men kan ikke se nogen grund til at ringe på en nød telefon for at spørge om en simpel malkemaskine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.