Skal jeg skælde ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Den kommende far

som de fleste herinde efterhånden ved er vi indlagt på skejby sygehus da vores søn blev født i uge 28 (27+3)

Vi bor derfor på sygehuset. På vores værelse har vi en tlf så sygeplejerskerne kan få fat på os i tilfælde af at der sker vores dreng noegt og vi skal komme med det samme.

Her til aften ringede telefonen lige pludselig og både min kæreste og jeg fløj op af stolene og jeg tog telefonen. der løb alle mulige føleleser igennem mig for vi troede vores søn i værste tilfælde var ved at dø. 

Sygeplejersken ringede for at spørge hvilken model min kærestes udmalkningsmaskine er. For satan hvor blev vi forskrækket. Hvordan kan hun få tanken at ringe til en nødtelefon for at spørge om den slags. 

Skal jeg bare stille og roligt sige til hende at hun ikke skal gøre det en anden gang eller kan jeg godt tillade mig at skælde hende ud?

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Corn

jeg ville nok lige naevne det for dem... men paa sygehus-hoteller er tlf nok beregnet til nem kontakt til jer, og ikke kun til daarlige nyheder.

men jeg forstaar skam godt jeres ubehag

Anmeld

1. januar 2012

Mum33

Gør dem stille og roligt opmærksom på fejlen ...

Anmeld

1. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg tlnker du skal tage det roligt. Ja det må virkelig have skrømt jer, men tænker at telefonen ikke er ment kun til dårlige nyheder..

Men jeg vil gøre dem opmærksomme på det - altså at det skrømte jer og så få klarhed om hvad telefonen egentlig er til..

Anmeld

1. januar 2012

Den kommende far

Corn skriver:

jeg ville nok lige naevne det for dem... men paa sygehus-hoteller er tlf nok beregnet til nem kontakt til jer, og ikke kun til daarlige nyheder.

men jeg forstaar skam godt jeres ubehag

vi bor ikke på hotellet men pårørende værelse hvor telefonen kun er beregnet til at de kan få fat på os i tilfælde af at vi skal komme hurtigt op på afdelingen.

Anmeld

1. januar 2012

Gaia

Synes i skal fortælle at i troede der var sket noget alvorligt og at i faktisk blev bange. Om i ikke kan lave den helt faste aftale at telefonen kun bliver brugt i nødstilfælde idet at hvis den liver brugt til andre ting vil i få svære ved at slappe af og have ro i sindet. Men sig det stille og roligt. Hun har jo nok ikke tænkt over det eller haft til hensigt at skræmme jer, men derfor er det vigtigt at hun og de andre ved at den telefon ringer de bare ikke på med mindre det er livsvigtigt. Så lav en klar aftale som bliv skrevet ned i journalen så alle der kommer i kontakt med forløbet er klar over det. 

Anmeld

1. januar 2012

Maja_4000

Jeg synes I skal gøre dem opmærksomme på hvor skræmte I blev , og så få en afklaring for HVAD den telefon skal bruges til .. 

Godt det ikke var noget alvorligt !

Anmeld

1. januar 2012

Den kommende far

Gaia skriver:

Synes i skal fortælle at i troede der var sket noget alvorligt og at i faktisk blev bange. Om i ikke kan lave den helt faste aftale at telefonen kun bliver brugt i nødstilfælde idet at hvis den liver brugt til andre ting vil i få svære ved at slappe af og have ro i sindet. Men sig det stille og roligt. Hun har jo nok ikke tænkt over det eller haft til hensigt at skræmme jer, men derfor er det vigtigt at hun og de andre ved at den telefon ringer de bare ikke på med mindre det er livsvigtigt. Så lav en klar aftale som bliv skrevet ned i journalen så alle der kommer i kontakt med forløbet er klar over det. 

vi fik at vide da vi blev indlagt på sygehuset at den telefon netop kun blev brugt i nødstilfælde.

Anmeld

1. januar 2012

wamse

Jeg ville ikke skælde ud - selvfølgelig - men fortælle hvor skræmte i blev. 

Anmeld

1. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Synes man skal passe på med at skælde ud, men derimod gøre opmærksom på jeres følelser på en rolig måde..

Jeg har 2 drenge, som begge er kommet tidligt.. den sidste kom i uge 25+0.. og når jeg ikke lige var på afdelingen og de ringede gav det i gips i os med det samme... så tror selvom tlf kun er til dårlig nyheder, så ville i få det gips i jer, hvis de kontaktede jer på jeres egen mobil... ens krop er bare hele tiden er den største alarmberedskab, når man står i den situation..

Iøvrigt stort tillykke med jeres lille dreng.. 

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.