Hvis ens forældre skal gå fra hinanden?... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Hej .. 

Puha det er en hård besked at få .. Mine forældre blev sepererte for 6 år siden .. Og måden jeg fandt ud af det på var der lå et stykke papir i stuen med en adresse på og et tidspunkt .. jeg gik op til min mor for at høre hva Faen det var .. Hvor hun fortalte mig at hende og min far var gået fra hinanden og min far kiggede efter noget andet at bo i .. det var en hård besked at få .. men da jeg så tænkte det hele igennem syntes jeg egentlig at det var det bedste for dem begge .. De havde ikk noget sammen mere .. Og min far han drak mere end han burde og det kunne min mor ikke med mere ... 

Min mor flyttede så og min far fandt en anden lejelighed og det tror jeg bare havde været det rigtige for dem begge .. Idag har jeg 2 glade forældre der kan være i stue sammen, i stedet for 2 forældre der var sammen og ikke kunne sammen .. Mine forældre havde været sammen i 27 år 

Håber for jer alle at det hele løser sig .. 

Men hvis jeg havde set at de havde det dårligt sammen... Det føles bare så underligt.

Jeg er helt med på det, dengang min mor og far gik fra hinanden... For de kunne slet ikke sammen...

Men jeg har ikke set det her komme overhovedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

ÅH hvor jeg dog håber at det går sådan hos mig...

Det lyder virkelig godt, at de er på vej til en løsning...

Men det er sådan en masse ting jeg tænker på. Jeg tænker også hvor tomt at besøge dem hver for sig... og hvor meget jeg vil savne vores tid sammen alle sammen...

Men jeg ved også godt at det ikke nødvændigvis er sådan endnu... håber og krydser fingre!!!

Det kan jo være , at de finder ud af , at de ikke kan undvære hinanden .. Tror det var rigtig sundt for mine forældre at komme lidt væk for hinanden .. De har været gift i 23 år , og kærester i 28 .. Uden at være væk fra hinanden i mere end 3 nætter .. 

Håber at det kommer til at gå godt for dem

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Det kan jo være , at de finder ud af , at de ikke kan undvære hinanden .. Tror det var rigtig sundt for mine forældre at komme lidt væk for hinanden .. De har været gift i 23 år , og kærester i 28 .. Uden at være væk fra hinanden i mere end 3 nætter .. 

Håber at det kommer til at gå godt for dem

Men de er gode til at lave ting hver for sig syntes jeg... mmm...

så mange spørgsmål og ingen svar...

Anmeld

1. januar 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Men hvis jeg havde set at de havde det dårligt sammen... Det føles bare så underligt.

Jeg er helt med på det, dengang min mor og far gik fra hinanden... For de kunne slet ikke sammen...

Men jeg har ikke set det her komme overhovedet...

Jeg skal ærlig indrømme jeg havde heller ikke set det komme med mine forældre for de virkede altid "glade" for hinanden når jeg var hjemme og besøge dem .. 

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Jeg skal ærlig indrømme jeg havde heller ikke set det komme med mine forældre for de virkede altid "glade" for hinanden når jeg var hjemme og besøge dem .. 

De har altid været sådan et forbillede for mig, for det 'gode parforhold'... Dem der kunne snakke sammen og lavede en masse sammen, og en masse hver for sig... og udviklede sig, sammen og hver for sig...

Puha - kan virkelig mærke at det rocker min verden, på den dårlige måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.