Jeg skriver normalt aldrig som Ano, men det handler jo ikke om mig selv, så jeg vælger at være diskret, men har alligevel brug for at snakke lidt om det.
Jeg har idag fået en mail fra mine forældre, at de flytter fra hinanden i nogen uger, for at tænke. At deres forhold ikke har kørt ordentligt i de sidste 3 års tid.

jeg er totalt i chock. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, tænke eller føle. Samtidig er det ikke min mor og far, men far og 'kone', men selvom der ikke er blod mellem mig og hende, har de været min stabile klippe, mange flere år end min mor og far i sin tid.
Jeg har svært ved at overskue konsekvenserne af sådan en ændring i mit liv. Jeg har ikke lyst til forandringer, af den kaliber. Og jeg forstår det ikke. Jeg havde slet ikke set det komme.
Jeg føler mig helt rundt på gulvet... Og er super ked af det. Hvorfor føles det, så svært, selvom man er voksen???...
Jeg tænker alt muligt. Hvad med dit og dat og dut... Og det har jeg ikke lyst til at tænke. Mit håb er jo at de finder ud af det. Men jeg aner ikke hvor alvorligt det er, om det kan løses med 2 ugers tænke pause...

Har du prøvet det? Og har du prøvet at holde tænke pause Og at det løser sig?... Både for dig selv og andre... Mmm.
Øv hvor er jeg bare ked af det.
Anmeld