Sikken en nytårsaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Vial

Jeg hæfter mig allermest ved, at hun er ved at gå fra en kæreste på 5 år... Det synes jeg er langt værre end en rebound med din svoger - og hvor gammel er han egentlig ;-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Vial skriver:

Jeg hæfter mig allermest ved, at hun er ved at gå fra en kæreste på 5 år... Det synes jeg er langt værre end en rebound med din svoger - og hvor gammel er han egentlig ;-)))

Hahhahahah Ejjj okay der har jeg skrevet det lidt forkert.. Min veninde er 23, hendes "kæreste" er 27 og MIn kærestes lillebror er 24... 

Anmeld

2. januar 2012

Sildefisk

er det kun mig der bliver lidt nysgerrig efter at høre, hvordan det endte? eller bør man sige skal ende ? eller om det måske er en begyndelse på noget nyt istedet? 

Anmeld

2. januar 2012

Vial

Anonym skriver:

Hahhahahah Ejjj okay der har jeg skrevet det lidt forkert.. Min veninde er 23, hendes "kæreste" er 27 og MIn kærestes lillebror er 24... 

Pyhh, så er jeg mere rolig

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Vial skriver:

Pyhh, så er jeg mere rolig

Ja ellers var det da godt nok lige på grænsen til ulovligt.. OUhh !!! 

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Altså så har du misforstået lidt Det er min veninde og hendes kæreste der er ved at gå fra hinanden.. Men min veninde og MIN kærestes lillebror der var sammen til nytår.. 

Nej, jeg har fint forstået det Jeg mener stadig, at uagtet hvad der sker mellem din veninde og din svoger, synes jeg stadig ikke, det bør påvirke dit forhold til nogen af dem...

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nej, jeg har fint forstået det Jeg mener stadig, at uagtet hvad der sker mellem din veninde og din svoger, synes jeg stadig ikke, det bør påvirke dit forhold til nogen af dem...

Nej har du nok ret i  

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nej har du nok ret i  

For alles skyld Men det kunne da være dejligt, hvis de blev kærester og blev sammen

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

For alles skyld Men det kunne da være dejligt, hvis de blev kærester og blev sammen

ja lad os krydse fingre 

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

ja lad os krydse fingre 

Jeps!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.