Godt nytår !!
Ja sagen er den at vi holde nytårsaften 4 prs. Min kæreste, hans lillebror, min veninde og mig ... Min veninde har en kæreste på 5 år, de er ved at gå fra hinanden men bor stadig sammen.. Så mødte hun min kærestes lillebror for Laaaaaang tid siden, og de har så åbenbart skrevet sammen, ringet sammen og snakket en masssseee sammen...
Så igår da vi er nede og se fyrværkeri ser jeg at de kysser !! Det blander jeg mig ikke i, da jeg tænker at det skal jeg selvfølgelig ikke bestemme.. De kysser så hele aftenen, men hun tagre hjem og sover (han sover her, da han er fra Århus)
Jeg kan ikke lade være med at tænke hvordan bibeholder jeg min veninde ? Hvis hun sårer min kærestes lillebror bliver jeg da lidt ked af det. Da jeg holder meget af ham.. Jeg har kendt min veninde i 2 år.. Men har en længere historie med kærestens lillebror.. Nu kan jeg ikke lade være med at tænke om jeg skulle have sagt noget ? Hun har jo reelt set ikke en kæreste, selvom hun har.. Men det er en laaand historie. Da han har behandlet hende dårligt..... og de er ved at gå hver for sig...
Hvordan håndtere jeg det hvis min veninde vil snakke om det ? Skal jeg sige min mening ? Eller pakke sandheden ind for kærestens lillebrors skyld????
Anmeld