småfolk regntøjet størrelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

twinboys

bøgelund skriver:

udesko har vi kun de der regntætte futter, da hun ikke kan gå endnu.. men ellers er alt andet tjekket af.. så skal det nok gå. 

ja det må være vildt efter en del år i det kommunale.. håber du bliver glad for det.. 

ja de er super gode... 

jeg glæder mig bare så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

bøgelund

Pylle3 skriver:

mine unger plejer at have en MOLO fleece jakke under. Den er ikke for tyk og ikke for tynd - dejlig blød og let at bevæge sig i :-) Nogen gange et termosæt hvis det er for varmt med flyver men for koldt uden noget under.

vil bare ikke købe termo sæt, hvis det ikke bliver brugt.. de kan passe det hele 1 sæson, og så skal alt købes forfra næste år.. :O åh gud...

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

bøgelund skriver:

vil bare ikke købe termo sæt, hvis det ikke bliver brugt.. de kan passe det hele 1 sæson, og så skal alt købes forfra næste år.. :O åh gud...

det skal du ikke købe... ikke når hun er så lille

Anmeld

1. januar 2012

De3Guldklumper

bøgelund skriver:

Jamen sådan er det - de vokser som ukrudt de unger 

Men mine plejer nu at kan bruge det i foråret og efteråret også. Jeg har en pige og en dreng - og med termotøj og flyverdragter køber jeg så den yngste kan arve. Dermed er det kun et barn jeg skal købe til pr. sæson

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

twinboys skriver:

det skal du ikke købe... ikke når hun er så lille

okay.. mange tak. det er en forvirrende verden, når man er forældre til sit første dagpleje barn. det er så surt at købe noget, hvis det så ikke bliver brugt.. 

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

Pylle3 skriver:

Jamen sådan er det - de vokser som ukrudt de unger 

Men mine plejer nu at kan bruge det i foråret og efteråret også. Jeg har en pige og en dreng - og med termotøj og flyverdragter køber jeg så den yngste kan arve. Dermed er det kun et barn jeg skal købe til pr. sæson

ja det gør de altså bare.. det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.