småfolk regntøjet størrelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

bøgelund

er det normalt nok i størrelsen.. vil ha det sæt, men Anna bruger str. 80-86 i tøj.. 

regntøjet fås kun i str.86/92 og op efter.. bliver det for stort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

twinboys

bøgelund skriver:

er det normalt nok i størrelsen.. vil ha det sæt, men Anna bruger str. 80-86 i tøj.. 

det passer i str. hverken for småt eller for stort i den enkelte størrelse

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

twinboys skriver:

det passer i str. hverken for småt eller for stort i den enkelte størrelse

hvornår begynder i ca at bruge regntøj i sådan en naturdagpleje? er det dumt at købe det allerede nu? hun har flyverdragt.. så ved ikke om de får det brugt.. 

hun har første dag imorgen.. 

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

bøgelund skriver:

hvornår begynder i ca at bruge regntøj i sådan en naturdagpleje? er det dumt at købe det allerede nu? hun har flyverdragt.. så ved ikke om de får det brugt.. 

hun har første dag imorgen.. 

ikke nu ikke nu... VENT..... det ville jeg købe når vi når til foråret og det bliver lunere ude... 

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

twinboys skriver:

ikke nu ikke nu... VENT..... det ville jeg købe når vi når til foråret og det bliver lunere ude... 

så venter jeg.. er bare hunde ræd for, at der er noget vi har glemt..  tak for svaret.. 

og held og lykke med din første arbejdsdag som privat dp imorgen.

vi har jo selv valgt privat naturdagpleje, og vi glæder os.. 

Anmeld

1. januar 2012

De3Guldklumper

bøgelund skriver:

jeg tror sagtens hun vil kunne passe en 86-92 når vi når længere hen på sæsonen hvor regntøjet tages i brug. 

Jeg er glad for småfolks regntøj og jeg vil da anbefale dig at købe det og ha det liggende, hvis du finder det på tilbud eksempvis altid rart at ha str til at ligge i skabet man bare kan tage frem når tid er

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

Pylle3 skriver:

jeg tror sagtens hun vil kunne passe en 86-92 når vi når længere hen på sæsonen hvor regntøjet tages i brug. 

Jeg er glad for småfolks regntøj og jeg vil da anbefale dig at købe det og ha det liggende, hvis du finder det på tilbud eksempvis altid rart at ha str til at ligge i skabet man bare kan tage frem når tid er

de sidste par måneder er hun bare ikke vokset.. men ja, mon ikke det passer når vi når frem til foråret.. 

når det skal i brug til foråret, er det varmt nok med en tyk trøje indenunder ikke? jeg behøver vel ikke også termotøj?

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

bøgelund skriver:

så venter jeg.. er bare hunde ræd for, at der er noget vi har glemt..  tak for svaret.. 

og held og lykke med din første arbejdsdag som privat dp imorgen.

vi har jo selv valgt privat naturdagpleje, og vi glæder os.. 

smiler det vigtigste er barnet, flyverdragt, indesko, udesko, barnevogn, sut, sutteklud, bamse, dyne, myggenet, skiftetøj, bleer og skumklude hvis hun ikke giver det...

og mange tak min første dag imorgen weeeeeeeeeeeee

Anmeld

1. januar 2012

De3Guldklumper

bøgelund skriver:

de sidste par måneder er hun bare ikke vokset.. men ja, mon ikke det passer når vi når frem til foråret.. 

når det skal i brug til foråret, er det varmt nok med en tyk trøje indenunder ikke? jeg behøver vel ikke også termotøj?

mine unger plejer at have en MOLO fleece jakke under. Den er ikke for tyk og ikke for tynd - dejlig blød og let at bevæge sig i :-) Nogen gange et termosæt hvis det er for varmt med flyver men for koldt uden noget under.

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

twinboys skriver:

smiler det vigtigste er barnet, flyverdragt, indesko, udesko, barnevogn, sut, sutteklud, bamse, dyne, myggenet, skiftetøj, bleer og skumklude hvis hun ikke giver det...

og mange tak min første dag imorgen weeeeeeeeeeeee

udesko har vi kun de der regntætte futter, da hun ikke kan gå endnu.. men ellers er alt andet tjekket af.. så skal det nok gå. 

ja det må være vildt efter en del år i det kommunale.. håber du bliver glad for det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.