Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trinse skriver: Jeg kunne godt tænke mig savlesmækkerne grøn med elefant, blå med stjerner, grøn med biler og grøn ugler med blå øjne. Knus Trine.
Jeg kunne godt tænke mig savlesmækkerne grøn med elefant, blå med stjerner, grøn med biler og grøn ugler med blå øjne. Knus Trine.
Jamen dem tar jeg fra til dig vil du sende pb med adresse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Hejsa Lige nu er der kun dem på billederne , de er opdateret idag .Ingen af dem der kan friste ???
Hejsa Lige nu er der kun dem på billederne , de er opdateret idag .Ingen af dem der kan friste ???
Havde tænkt dem med nogle andre farver og mønstre på, så må vente og se til en anden gang
LevisMor skriver: Havde tænkt dem med nogle andre farver og mønstre på, så må vente og se til en anden gang
Hej Trine
Så var der klar til dig
bullerbassen skriver: Skønne savlesmække lavet i bomuldsstof med tisselagen på bagsiden. lukkes med trykknapper STK 25 pp
Skønne savlesmække lavet i bomuldsstof med tisselagen på bagsiden.
lukkes med trykknapper
STK 25 pp
waaaaauuuw de er fede
twinboys skriver: waaaaauuuw de er fede
tak søde
bullerbassen skriver: tak søde
NYE billeder Opdateret IDAG
Hej. Jeg vil gerne købe campingvogn (billed 1, bliver vi da nød til at eje når vi skal på camping til sommer ) med stjerner på billed 4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128